Jump to content

A shadow of doubt


GuitarGuy666

Recommended Posts

Beste gta chinatown wars spelers.

Ik speel CW op de DS en iPod touch, maar nu kom ik bij de iPod touch niet verder bij de missie A shadow of doubt

van Hsin Jaoming. Als ik die Koreaan achtervolgt hebt en hij gaat praten met die andere man, moet je die bug tracker

plaatsen. Als ik dit gedaan heb, moet ik het signaal volgen, en daar faal ik meestal in.

Ik zit hier nu vast. Kan iemand me de route geven waar hij gevenmoment stopt met rijden en welke afslagen hij neemt?

Graag via snapmap.

Anders hoor ik graag tips. Als ik rijd, neem ik die auto die geparkeerd staat naast jouw als je de bug geplaatst hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Beste gta chinatown wars spelers.

Ik speel CW op de DS en iPod touch, maar nu kom ik bij de iPod touch niet verder bij de missie A shadow of doubt

van Hsin Jaoming. Als ik die Koreaan achtervolgt hebt en hij gaat praten met die andere man, moet je die bug tracker

plaatsen. Als ik dit gedaan heb, moet ik het signaal volgen, en daar faal ik meestal in.

Ik zit hier nu vast. Kan iemand me de route geven waar hij gevenmoment stopt met rijden en welke afslagen hij neemt?

Graag via snapmap.

Anders hoor ik graag tips. Als ik rijd, neem ik die auto die geparkeerd staat naast jouw als je de bug geplaatst hebt.

Ga nooit te hard rijden, als je op normaale snelheid rijd kan je nog door de bocht gaan zonder te slipen.

Kijk goed op de map is de engiste tip wat ik je nog kan geven :bier: !

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...