Jump to content

[GAME] Universal Inc.'s Online Soccer Manager Toernooi


KillerZero86

Recommended Posts

1291649927-050.png

Welkom in het topic over UI's eigen OSM toernooi. Hier kun je napraten over wedstrijden, tactieken bespreken of iedereen je laatste nieuwtjes vertellen. :dans:

De huidige teamverdeling:

[table=header]Nr|Forumnaam|OSM Naam|Toegewezen team

1|KillerZero86|KillerZero86|Blackpool

2|BoerBanaan|DaanBotter|Bolton Wanderers

3|Mania-92|Mister-edje|Sunderland

4|Jesperkaj|Myros|Aston Villa

5|Visser23|GekkeHankey|Tottenham Hotspur

6|Sprunk|tommyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy|West Ham United

7|Leontjuuh-gta|lengpsv|Manchester City

8|Remcconen|Remcconen|Arsenal

9|NickOwnage|NickOwnage|Liverpool

10|Musii42|Musta42|Chelsea

11|MostWantedKid|MostWanted4|Fulham

12|Guardado|Hankeyole|Everton

13|BoerTijger|TijgerHighlife|Manchester United

14|TomHagen|TomHjwz|Newcastle United

15|Silverbyte|Jorteport|Birmingham City[/table]

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 384
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    84

  • BoerTijger

    72

  • Leontjuuh-gta

    55

  • Silverbyte

    44

Ik kwam er vandaag pas achter dat dit toernooi bezig was, dus ik was natuurlijk veel te laat om nog een goed team te pakken te krijgen. En zo zit ik dus opgescheept met Birmingham City. Maar goed, ik zie wel mogelijkheden. Paar goede spelers, wat jonge talenten...daar moet wat mee te behalen zijn. Ik ben ooit ook 6e geworden met Hull City, dat op papier een zwakkere selectie heeft. We zullen zien. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Sowieso is het leuker om met een team als Birmingham eerste te worden dan met bijvoorbeeld Manchester United, imo. In het eerste geval heb je veel meer het idee iets behaalt te hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet tegen Man. City. Eitje. :D

Ja, dat je gehoopt jongen. Ik heb dit spel wel vaker gespeeld. Dus zo'n eitje wordt het niet. Verwacht maar dat je een kaaie wedstrijd krijgt. We zien morgen wel wie er het laatste lacht ;):puh:.

Verder aan de rest: Veel Succes :D. Ik vind het een heel mooi idee en gaat denk ook een leuke toernooi worden.

Zit er ook iets van regels bij van als je 3 dagen inactief bent dat je ontslagen wordt?? Mag je ook zomaar ontslag nemen??

Link to comment
Delen op andere websites

Hahaha, mijn team verplettert je. :)

Succes. :D

Ja ja, dat zeiden mijn andere tegenstanders ook altijd, maar ja een dag later piepten ze wel anders :puh:. Je bent zeker dit vergeten te lezen hea??:puh:

Nieuwe manager gearriveerd in Manchester

MANCHESTER - Manchester City denkt de doelstellingen te gaan halen met leon opt hoog voor de groep. De ervaring van leon opt hoog (563) is indrukwekkend. Supporters en publiek verwachten daarom veel van Manchester City dit seizoen. leon opt hoog benadrukt vooral dat er versterkingen moeten komen: "Zelfs een topcoach is zo goed als zijn beschikbare materiaal." De supporters van Manchester City moeten zich misschien toch een klein beetje zorgen maken. leon opt hoog zei namelijk op een recente persconferentie met een geheimzinnige blik in de ogen "I love OSM".

Link to comment
Delen op andere websites

Blaas je nu niet iets te hoog van de toren?

Nee, ik ben gewoon de tegenstander (jij dus) wat aan het opstoken. Mag toch? Er is altijd wat spanning bij de wedstrijd. Maar we zien het morgen wel wie er gewonnen heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, jullie blazen hoog van de toren met jullie Adebayors, Rooneys en Anelkas, maar jullie vergeten dat ik Nikola Zigic in m'n selectie heb. 2.02m, die man kopt alle ballen erin alsof 'ie ja knikt. En natuurlijk Hleb, de van Barcelona gehuurde middenvelder. En Ferguson. En Johnson. En Foster. Onderschat mijn team niet. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, jullie blazen hoog van de toren met jullie Adebayors, Rooneys en Anelkas, maar jullie vergeten dat ik Nikola Zigic in m'n selectie heb. 2.02m, die man kopt alle ballen erin alsof 'ie ja knikt. En natuurlijk Hleb, de van Barcelona gehuurde middenvelder. En Ferguson. En Johnson. En Foster. Onderschat mijn team niet. :sigaar:

Nee, tuurlijk niet. Ik onderschat geen enkele tegenstander, alleen tegenstanders die geen trainer hebben, maar ja. Einde van het seizoen zullen we zien wie de kampioen is en wie het best zijn doelstelling heeft gehaald.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...