Jump to content

[GAME] Universal Inc.'s Online Soccer Manager Toernooi


KillerZero86

Recommended Posts

Bij mij stond er dat ik moest wachten tot de volgende dag en dat ik dan de punten krijg en een nieuw team mag kiezen in de nieuwe competitie van Killerzero. Stond dat de nieuwe competitie in Engeland weer word gehouden ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 384
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    84

  • BoerTijger

    72

  • Leontjuuh-gta

    55

  • Silverbyte

    44

Mja, het gaat automatisch zie ik. Nouja, als je nog eens zin hebt: ga je gang! Deze zal niet meer vanuit het forum worden georganiseerd (te weinig tijd) dus: wie het eerst komt, die het eerst maalt.

5de plaats als eindstand en eerste plaats wat managerschap betreft. Ik ben tevreden.

Link to comment
Delen op andere websites

Zullen we dat verder bespreken in ons subforum?

Verder: aan iedereen die meedeed: bedankt! Ik had niet durven dromen dat de opkomst zo hoog was en dat iedereen 45 dagen actief heeft meegedaan aan dit evenement van Universal Inc. en daarom hoop ik dat dit evenement voor herhaling vatbaar is, hoewel die beslissing bij de leiding van UI ligt. Het was een ongelofelijk leuk en spannend toernooi met een paar verassingen. Speciale aandacht even voor Leontjuuh-gta, die het eigenhandig voor elkaar wist te krijgen zijn team 100 punten te laten verzamelen. Een grote prestatie!

Link to comment
Delen op andere websites

Killerzero86, Jij ook mijn complimenten hoor dat je het toernooi gehost hebt en dat jij 5e eindigt met een ploeg die om degradatie speelt.

Ik hoor vanzelf wel als er een nieuw toernooi komt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...