Jump to content

[GAME] Universal Inc.'s Online Soccer Manager Toernooi


KillerZero86

Recommended Posts

En mijn eerste aankoop is binnen. Roque Santa Cruz heeft me zo'n 12 miljoen gekost. De coach van Manchester City moet nog veel leren, want spelers van zo'n kaliber kun je altijd voor een paar miljoen boven de marktwaarde verkopen. Santa Cruz stond echter voor dat bedrag op de transferlijst, dus ik heb meteen m'n slag geslagen. :sigaar:

Kijk weet je wat het nou is.. Ik had hem voor 15 miljoen erop staan, maar hij werdt niet gekocht en ik heb geld nodig, dus heb ik hem maar voor de marktwaarde erop gezet. Dus ja.. Ik hoef helemaal niet veel te leren. Ik speel dit spel al een tijdje en ik weet wel wat ik doe ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 384
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    84

  • BoerTijger

    72

  • Leontjuuh-gta

    55

  • Silverbyte

    44

Joepie, weer verloren! :D

Maar je hoeft je niet te schamen hoor. Met een Manager aan het roer van mijn kaliber bij de tegenploeg is het niet gemakkelijk. Ik heb ook een aankoop binnen, Anderson ga ik lekker tot 100 trainen. :D

En, lol:

Spotlight: Remcconen

LONDON - Remcconen wordt door de supporters van Arsenal als schuldige aangewezen voor de matige prestaties van hun team. Remcconen heeft natuurlijk een enorme staat van dienst. Met één bekers in zijn prijzenkast mag hij zich een succesvol oefenmeester noemen. Daarom waren de verwachtingen bij Arsenal hooggespannen toen Remcconen zijn handtekening onder een contract met de club zette.

Arsenal draait echter slecht, de 2e plaats in de rangschikking is daar het bewijs van. Remcconen wilde wel toegeven dat hij daar mede verantwoordelijk voor is. Maar hij hekelde ook zijn spelers die af en toe futloos aan de aftrap verschijnen: "Ik verwacht meer professioneel gedrag van mijn spelers," betoogde hij, "ze moeten eens gaan werken voor hun centen."

Twee wedstrijden. :7

Link to comment
Delen op andere websites

@ Tomhagen: Je geeft zelf het antwoord al. "Twee Wedstrijden :7"

Komt nog wel. Ik heb gewoon een slechte start. :tu:

Edit: Btw, ik heb nog 28.5 Milj te besteden, dus wat zeur ik eigenlijk? :cya:

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

1-1 tegen Arsenal. Een uitslag waar ik absoluut tevreden mee ben. Remcconen maakt het nog niet waar. Tottenham verliest trouwens met 6-0 van Chelsea. Ik had toch een beter resultaat verwacht van Visser, eerlijk gezegd. Als zelfs ik met een matige ploeg op 1-1 kan blijven tegen Arsenal, dan moet je met Tottenham toch zeker ook gelijk kunnen spelen. En Newcastle dat van Liverpool wint, toch ook wel opvallend. Verder weinig verrassingen in de uitslagen.

Volgende wedstrijd tegen Wolverhampton. Ik ben vol vertrouwen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag de derby van Manchester gewonnen 2-1 :D

En ik sta nu al als enigste bovenaan. Ja, het is nog maar 2 wedstrijden, maar ik vind het raar dat ene Man U, Chelsea of Arsenal niet bovenaan staat. Vandaag tegen Stoke City, moet gewoon te doen zijn, hebben geen coach dus..

Link to comment
Delen op andere websites

6-0 verloren van Chelsea, terwijl ik toch wel had verwacht te kunnen winnen. :7 Wat een drama.. Nu een makkelijkere wedstrijd, dacht ik, en dan weer een moeilijke. Nouja, we zien wel wat het wordt.

Ha ha, ja ik schrok al toen ik de uitslag zag. Hoezo verliest Visser met 6-0?? :bonk:

Maar in het voetbal kan alles....

Link to comment
Delen op andere websites

1-4 winst op Wolverhampton Wanderers. Prima uitslag, alleen toch jammer van dat ene tegendoelpunt. Maar goed, ik ben tevreden, want het tilt me toch in een keer naar de 9e plaats op de ranglijst.

En de wedstrijd van Arsenal kent wederom een pijnlijke uitslag: 1-3 verlies tegen Blackpool. Daar moet ik de komende wedstrijd tegen spelen, dus ik vrees het ergste. Kan in ieder geval spannend worden. En dan ook nog Chelsea tegen Arsenal: ook een interessante wedstrijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...