Jump to content

[GAME] Universal Inc.'s Online Soccer Manager Toernooi


KillerZero86

Recommended Posts

Hoppa!! En weer een overwinning. Heb vandaag met 3-0 gewonnen van Stoke City. Ik ben de enigste die tot nu toe 9 punten uit 3 wedstrijden heeft. Vandaag tegen Tottenham. Ik verwacht een moeilijke wedstrijd, maar dat toch de drie punten mijn kant op gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 384
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    84

  • BoerTijger

    72

  • Leontjuuh-gta

    55

  • Silverbyte

    44

Geloof me, zelfs de kleinste aanpassing in je tactiek kan wonderen doen. Een paar maanden terug speelde ik een seizoen met Hull City. Ik stond op de helft van het seizoen bijna onderaan, toen ik besloot dat het tijd was om iets te veranderen. Ik heb een paar hele kleine wijzigingen doorgevoerd, en plots begon ik bijna alles te winnen. M'n plek op de ranglijst schoot omhoog, en uiteindelijk sloot ik het seizoen af met een 6e plaats. :)

Link to comment
Delen op andere websites

1-0 verlies tegen Blackpool. Op papier had ik dit moeten winnen, maar gezien de kwaliteiten van Killer kan ik er mee leven. Als je ziet dat hij met 3-1 van Arsenal wint, mag ik niet klagen. :puh:

Nu Chelsea. Ik ga er natuurlijk vanuit dat ik verlies, maar het balletje kan raar rollen. We wachten af.

Bewerkt: door Silverbyte
Link to comment
Delen op andere websites

Nu was Arsenal niet bepaald in topconditie, had ik het idee. Wat mij trouwens erg opvalt is dat Manchester City maar blijft winnen. Eerste met 12 punten uit 4 wedstrijden, een topprestatie. Trouwens, wat kun je doen als de fitheid van je spelers wat lager word?

Link to comment
Delen op andere websites

Nu was Arsenal niet bepaald in topconditie, had ik het idee. Wat mij trouwens erg opvalt is dat Manchester City maar blijft winnen. Eerste met 12 punten uit 4 wedstrijden, een topprestatie. Trouwens, wat kun je doen als de fitheid van je spelers wat lager word?

Ja, dankje wel:D

Ik doe dit spel al een tijdje en ik heb zo ook mijn tactieken voor bepaalde tegenstanders en daarom win ik nu ook 4 wedstrijden achter elkaar. Maar zelf denk ik ook dat ik een keer op me bek ga. Vandaag had ik dus weer gewonnen met 3-0 van Tottenham (Visser)

Link to comment
Delen op andere websites

Nu was Arsenal niet bepaald in topconditie, had ik het idee. Wat mij trouwens erg opvalt is dat Manchester City maar blijft winnen. Eerste met 12 punten uit 4 wedstrijden, een topprestatie. Trouwens, wat kun je doen als de fitheid van je spelers wat lager word?

Ja, dankje wel:D

Ik doe dit spel al een tijdje en ik heb zo ook mijn tactieken voor bepaalde tegenstanders en daarom win ik nu ook 4 wedstrijden achter elkaar. Maar zelf denk ik ook dat ik een keer op me bek ga. Vandaag had ik dus weer gewonnen met 3-0 van Tottenham (Visser)

Ik snap er echt helemaal niks meer van :7 Waarom verlies ik? :puh: Nouja, twee grote ploegen gehad, en nu heel wat mindere ploegen, dus op naar de 1e plaats.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...