Jump to content

Fable III


NickOwnage

Recommended Posts

Fable III

Ontwikkelaar: Lionhead Studios

Uitgever: Microsoft Studios

Platforms Xbox360 & PC

Uitgebracht op: US: 26 Oktober 2010, Europa: 29 Oktober 2010

In Fable III, een videospel in ontwikkeling bij Lionhead Studios, spelen de keuzes die de speler maakt een grote rol. Ze beïnvloeden niet alleen de reacties van de karakters om hem heen, maar ook het verloop van het verhaal. In het derde deel is het expressions-systeem uitgebreid met een touch-systeem, waarmee de speler met verschillende aanrakingen andere karakters kan beïnvloeden. In de spelwereld van Fable III kan een kind met een knuffel worden gerustgesteld, bij ontmoetingen kunnen handen worden geschud en een karakter kan aan de hand worden meegenomen, bijvoorbeeld om hem of haar iets te laten zien.

Stukje over de Verhaallijn:

n Fable III kruipt de gamer in de rol van de zoon of dochter van de held uit deel twee. De eerste helft van de game beslaat de weg naar de troon van Albion, waar een tiran vanaf gejaagd moet worden. Tijdens de klim naar de macht zal de speler steun van volgelingen moeten krijgen en verschillende facties samen zien te smeden.

Zodra de speler eenmaal de troon van Albion heeft bestegen, kan de kersverse heerser zich tot verlicht despoot of gevreesde tiran ontwikkelen. Naast uitvoerende zaken - krijgt de bevolking te eten of wordt er een kasteel gebouwd - kan ook worden rechtgesproken: de speler kan een oordeel vellen over allerlei zaken, van het stelen van brood tot zaken die heel Albion aangaan. Elke keuze heeft volgens Molyneux invloed op het verloop van het verhaal.

De speler heeft als koning/koningin een butler. De stem van de butler is die van John Cleese. Andere bekende Britten die meewerken aan Fable III zijn komiek Stephen Fry, acteur Ben Kingsley en presentator Jonathan Ross.

Ik ga hem overigens morgen halen. ^^

Hoe zijn jullie reacties op deze game?

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Goed topic Nick!

ik heb een probleem met fable III er lopen in de steden zoals bowerstone geen mensen meer rond en de winkels zijn niet meer open kan ikk hier iets aan doen of wat is de oorzaak?

Ben je Evil geworden? Ik weet niet heb dit probleem zelf niet. Heb je die mensen dan gekillt? Als je dat niet hebt moet je een nieuw verhaal starten en kijken als je het nog hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Goed topic Nick!

ik heb een probleem met fable III er lopen in de steden zoals bowerstone geen mensen meer rond en de winkels zijn niet meer open kan ikk hier iets aan doen of wat is de oorzaak?

Ben je Evil geworden? Ik weet niet heb dit probleem zelf niet. Heb je die mensen dan gekillt? Als je dat niet hebt moet je een nieuw verhaal starten en kijken als je het nog hebt.

nee ik ben juist goed maar mijn koningsgeld zat dik in de min maar dat heb ik weer aangevuld maar het werkt niet maar heeft inmiddels alweer een nieuw account aangemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 9 maanden later...

Lijkt me wel een leuke game ondanks dat ik niet zo van dat magische krachten gedoe hou.

Zal hem eens proberen :) .

wat is dat dan voor reactie? wil je een extra post ofseu...

Ik zeg alleen dat ik het ga proberen...

Wat kan mn post count mij nou boeien?

EDIT@ Easter Egg ondekt bij een graf: terminatoree.jpg

Bewerkt: door BoerDave
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 years later...

Sinds 17 december is deze game als Backwards Compatibility optie uitgekomen op Xbox One. Gelukkig had ik nog de Collector's Edition. Dus ik heb hem gelijk weer in de Xbox One gedaan. Heerlijk om deze game weer te spelen. 100% achievements zijn onmogelijk om nu nog te halen, maar ik kan er toch redelijk wat nog halen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...