Jump to content

Spelen zonder muis


KC18

Recommended Posts

  • 1 maand later...

Een Tip misschien wel irritant bij mij gebeurd het heel af en toe maar deze dingen die kunnen er wel voor zorgen dat het minder of nooit meer gebeurd:

  • Gebruik je Muis niet op het Menu
  • Ga niet teveel onnodig naar het menu. Alleen als het echt moet.
  • Misschien dat als je een keer een andere muis probeerd te gebruiken dat het niet meer gebeurd of minder.

Ik hoop dat je er wat aan hebt. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 5 weken later...

Spelen zonder muis is opzich geen probleem, zolang je maar niet uit je auto komt. Rondrijden is er goed mee te doen hoor.

De storyline spelen zonder uit je auto te komen lijkt me knap lastig. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het spel zelf niet geinstalleed op dit moment dus iemand moet het volgende even bevestigen. Ik kan me namelijk vergissen met een andere GTA. In dat geval alvast sorry voor de nutteloze post. ;)

Maar in je instelling moet je ergens kunnen neerzetten dat je omhoog, omlaag, link, rechts kan kijken met toetsen op je toetsenbord. Het maakt het spelen wel iets lastiger, maar je kan daardoor wel richten schieten.

Ik zou eens bij je instellingen gaan rondzoeken, of dit mogelijk is.

Link to comment
Delen op andere websites

Spelen zonder muis is opzich geen probleem, zolang je maar niet uit je auto komt. Rondrijden is er goed mee te doen hoor.

De storyline spelen zonder uit je auto te komen lijkt me knap lastig. :sigaar:

Als je maar in de buurt kom van een auto en je duwt op Enter kan het een uitdaging zijn om te proberen. Ik zal niet ontkennen dat sommige missies er behoorlijk lastig mee worden :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Spelen zonder muis is opzich geen probleem, zolang je maar niet uit je auto komt. Rondrijden is er goed mee te doen hoor.

De storyline spelen zonder uit je auto te komen lijkt me knap lastig. :sigaar:

Als je maar in de buurt kom van een auto en je duwt op Enter kan het een uitdaging zijn om te proberen. Ik zal niet ontkennen dat sommige missies er behoorlijk lastig mee worden :schater:

Dat is dan een mooie uitdaging voor wie Vice City al uitgespeeld heeft en zich nu verveelt. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet zeggen dat het dan toch wel een uitdaging is voor iemand die zich echt heel erg verveelt. Ik had er soms ook wel eens last van en ging dan toch proberen zoveel mogelijk missies wel te halen. Het verbaast je nog hoeveel missies je kunt halen zonder uit een auto te stappen of er maar eventjes uit te zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...