Jump to content

DYOM V6 Beta!


Dutchy3010

Recommended Posts

Lol jullie hebben al een prijs

maarja ik heb toch effe een vraagje over de volgorde want ik wil zeg maar na de intro, 2 missie's maken (je mag dan zelf kiezen welke je eerst start) maar mijn ene missie is niet belangrijk voor de storyline dus die kun je doen alleen die heeft geen vervolg, dit moet je toch gewoon zo doen:

eerst de intro (die dan het cijfer 0 heeft) dan mijn 2 missie's (die dan 1 en 2 heten) en dan het vervolg (die dan 3 heet en na 1 komt)

Klopt dit??????

Bewerkt: door guib
Link to comment
Delen op andere websites

Als missie 2 degene is die niet belangrijk is, dan wel ja, dan blijft die gewoon zo lang open tot de speler die gedaan heeft. Als je vervolgens niets erachter "hangt" (dus bij geen trigger nummer 2 hangen), dan blijft dat de enige missie. Een soort Zero missie in SA. ;)

Overigens staat stinds gisteravond een nieuwe versie online:

Version 6 Beta 2

We fixed some bugs

  • There was a bug while loading another storyline. The reason for that was number of characters in a name: 12 was the maximum of most people, 11 was maximum for the others. When the maximum was 11, it wouldn't read the 12 character missions. This is fixed by reducing the maximum number of signs for a mission name to 10. If you already made some missions with more than 10 signs, change your mission name in the DSL folder and change the mission trigger by pressing "edit mssion trigger".
  • Fixed canceling in menu (reported by chimpso)
  • Prevented menu-fallthrough in mission menu (reported by chimpso)
  • Restart intro if failing

Other changes:

  • New feature! Created a pauze menu to: abort, save progress and load progress.
  • Enable cars and peds during storyline.
  • Error message when loading from DSL fails.

Link to comment
Delen op andere websites

Goed werk. Ik ga even Beta 2 uittesten. :bier: Hopelijk werkt New Mission en Load Mission nu wel. :puh:

EDIT: Het zal aan mijn CLEO liggen ik zal die even herinstalleren en opnieuw proberen.

EDIT2/ Nope crasht nog altijd, ondersteund DYOM wel CLEO4?

Bewerkt: door Megadreams
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal het straks dan ook nog eens proberen met CLEO3. Als het dan wel werkt dan komt het doordat DYOM dan CLEO4 niet ondersteund.

ik had eerst cleo 3 en toen deed ie het prima, nu heb ik cleo 4 en doet ie het nog steeds prima

maare nog een vraagje, wat betekent dit: New feature! Created a pauze menu to: abort, save progress and load progress.

(ik ben niet zo goed on engels en ik snap het niet)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je tijdens een missie (of tijdens een storyline wat mij waarschijnlijker lijkt) je progress kan opslagen en later verder doen.

ik hoop eerder tijdens een missie, maar bedankt voor zo super snel antwoorden

(ben je een ninja ofso :schater: )

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je tijdens een missie (of tijdens een storyline wat mij waarschijnlijker lijkt) je progress kan opslagen en later verder doen.

ik hoop eerder tijdens een missie, maar bedankt voor zo super snel antwoorden

(ben je een ninja ofso :schater: )

(Ik ben geen ninja ik ben gewoon actief :puh:)

Het lijkt mij wel waarschijnlijk dat dit enkel voor de storyline geld. Ik kan het zelf niet uittesten door die crashes die ik krijg... Ik zal in ieder geval kijken of er iets in conflict komt op de 1 of andere reden.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je tijdens een missie (of tijdens een storyline wat mij waarschijnlijker lijkt) je progress kan opslagen en later verder doen.

ik hoop eerder tijdens een missie, maar bedankt voor zo super snel antwoorden

(ben je een ninja ofso :schater: )

(Ik ben geen ninja ik ben gewoon actief :puh:)

Het lijkt mij wel waarschijnlijk dat dit enkel voor de storyline geld. Ik kan het zelf niet uittesten door die crashes die ik krijg... Ik zal in ieder geval kijken of er iets in conflict komt op de 1 of andere reden.

Ik heb net effe gekeken en het is tussen de missie's van de storyline, ik vindt dit wel handig, nu kan ik ook gewoon normaal GTA'en met mijn poppetje

ik ben trouwens ook een ninja :schater::clown: (dus heel erg actief)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag laatst al dat de 10.000ste missie bijna gepubliceerd was en had dit ook wel verwacht, een nieuwe versie. Geweldig hoe jullie dit allemaal in die ene mod hebben verwerkt! Ik ben zeer onder de indruk, ga zo door! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...