Jump to content

Welk cijfer geef jij deze gta


idrii6666

Welk cijfer geef jij gta3  

32 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk cijfer geef jij deze gta

    • 1
      0
    • 2
      0
    • 3
      0
    • 4
      0
    • 5
      1
    • 6
      0
    • 7
      7
    • 8
      12
    • 9
      9
    • 10
      3


Recommended Posts

  • Je kan niet eten
  • Je kan geen motor rijden
  • Zelf vind ik dat de stad erg goed is verdeeld voor een spel uit 2001
  • Ik geef dit spel een 9 omdat het gewoon een erg mooi spel is voor een spel uit 2001. Het verhaal is erg sterk en de personages zijn ook erg goed. Maar je moet wel uitkijken voor het beeld.. het ziet er echt uit als een spel uit 2001. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een erg leuk spel, geef het een 8. Het verhaal en de missies zijn goed in elkaar gezet, weinig zij-activiteiten, maar dat vind ikzelf niet zo erg.

Kijk ook hier voor meer info.

Bewerkt: door guardian1980
Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer je regelmatig nieuwe games speelt, de grafische looks hiervan gewend bent en dit ook belangrijk vindt aan een game, dan zal dit spel je kortgezegd behoorlijk tegen kunnen vallen.

Ook wanneer je nieuwere GTA's zoals San Andreas en IV al eens gespeeld hebt en een beetje weet wat er allemaal mogelijk is in deze games, dan zal GTA III je ook tegen gaan vallen. Dit is namelijk een game van negen jaar oud. Voor die tijd een echte topper en behoorde toen ook zeer zeker tot een van m'n favorieten, maar niet echt vergelijkbaar met games van nu.

Niet dat het 't proberen niet waard is, want het spel zal in de winkel (als hij er nog ligt) naar mijn verwachting niet hoger liggen dan 10 euro of zoiets. Maar weet waar je aan begint en heb niet te hoge verwachtingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij ligt in de winkel voor zeven euro, toen ik hem laatst zag liggen. Ik zou zeggen: Doen.

ik vind ook dat je auto veel te snel kapot gaat.

Dit vind ik juist wel realistisch, houd ik wel van: Drie keer tegen een lantarenpaal rijden en hij doet het gewoon niet meer. In IV kan je tig keer op volle snelheid tegen een muur knallen en nog rijd je lekker weg...

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het een 9 gegeven omdat het de eerste 3D GTA is en het is vet mooi voor zo een oud spel

soms vindt ik gta 3 gewoon veel mooier dan San Andreas

en jullie moeten trouwens wel een beetje offtopic blijven want jullie dwalen af naar GTA IV (die trouwens wel stom is omdat ie het niet doet bij mij :N )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 10 gestemd.

Best een revolutionaire game, eerste GTA in 3D, 'echte ' personages en verhaallijn, een realistisch stad, is net alsof je er zelf in rondloopt. Alleen jammer dat Claud niet praat.

R* verklaart dit omdat je zelf de hoofdrolspeler bent, maar dit is volgens mij een goedkoop excuus.

10/10

Op VCS, IV, LCS, GTA2, en wss ook VC na mijn favoriete GTA :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...