Jump to content

[WIP] Grand Theft Auto: Mafia Stories


Tim

Recommended Posts

Zo, lekker tempo danny! :klap:

Ziet er goed en gedetailleerd uit.

Een verzoekje is om wat lichtere textures te gebruiken, want het moet een erg zonnig eilandje worden. (bakstenen muur van gebouw)

Simpel trucje is om de texture in Photoshop te openen en de brightness te verhogen, kun je eventueel aan mij op msn vragen dan doe ik het voor je.

Ik wacht nog steeds met smart op betere tools zodat ik gta 4 beter kan modden, het is nu echt waardeloos. :N

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    35

  • Blastov

    18

  • danny18

    15

  • Davedavy

    7

Top Posters In This Topic

Zo, lekker tempo danny! :klap:

Ziet er goed en gedetailleerd uit.

Een verzoekje is om wat lichtere textures te gebruiken, want het moet een erg zonnig eilandje worden. (bakstenen muur van gebouw)

Simpel trucje is om de texture in Photoshop te openen en de brightness te verhogen, kun je eventueel aan mij op msn vragen dan doe ik het voor je.

Ik wacht nog steeds met smart op betere tools zodat ik gta 4 beter kan modden, het is nu echt waardeloos. :N

Ohh ik dacht dat het een beetje een donker iets zou worden, aangezien dat wel iets mafia achtigs heeft :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hey mooie progress danny :) ziet er al goed uit. Inderdaad is het eiland waar jij nu op bouwt (om precies te zijn: la fuga al sole) een eiland wat een beetje meer miami, havanna, rio de janeiro style heeft. Het is mooi om bepaalde plaster te gebruiken, of luxe bakstenen.

wat het texturepakket betreft :S, inderdaad ik had de voorwaarden niet gelezen. Maar jullie kunnen ze zelf ook van de site afhalen :). Er is daar een hoop te vinden, en dan heb je ook meteen wat je nodig hebt, en hoef je niet te zoeken in allemaal nutteloze textures :)

greetz, TIm

Link to comment
Delen op andere websites

Hey mooie progress danny :) ziet er al goed uit. Inderdaad is het eiland waar jij nu op bouwt (om precies te zijn: la fuga al sole) een eiland wat een beetje meer miami, havanna, rio de janeiro style heeft. Het is mooi om bepaalde plaster te gebruiken, of luxe bakstenen.

wat het texturepakket betreft :S, inderdaad ik had de voorwaarden niet gelezen. Maar jullie kunnen ze zelf ook van de site afhalen :). Er is daar een hoop te vinden, en dan heb je ook meteen wat je nodig hebt, en hoef je niet te zoeken in allemaal nutteloze textures :)

greetz, TIm

Als het dan toch luxe moet hebben enzo, misschien is het dan een idee om bij deze gebouw helemaal rechts daeen dak terras erop maken met luxe stoelen of gewoon met een beetje miami achtige uitstraling ofzow?

gebouw2.png

Link to comment
Delen op andere websites

ja een miami achtige uitstraling is juist wat we op dit eiland willen hebben :)> Mss is het ook leuk om er ook wat gare gebouwen neer te zetten, zoals ze er ongeveer uit in Havana enzo

greetz

Link to comment
Delen op andere websites

@tim: ik heb al wel een idee om een maffia sfeer te hebben maar tegelijk toch wel iets met een Miami sfeertje misschien is het een idee als ik nieuwere gebouwen met wat ik nu meng met wat Art Deco wat namelijk toch wel iets van Miami heeft, misschien een idee om Mafia Stories een eigen "ocean drive" te geven? Maar dan toch met een mafia sfeer erbij.

Dus hotelletjes dan erbij met hier en daar een kapot licht en het gebouw zelf niet al te liht maar wel een klein beetje donker zodat het mafia sfeertje blijft.

Bewerkt: door danny18
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben alvast wat inspiratie gaan zoeken met art deco en heb dus maar eventjes snel iets in mekaar geflanst :puh:

gebouw2.png

Dit word dan een stuk voorgevel van een gebouw (waarvan het doeleind nog niet bekend is)

Het idee is hier een grote hoofdingang (misschien een draaideur) te plaatsen en dan het tegen een gebouw aanzetten met verdere art deco en ook de details die op de andere gebouwen zitten, zoals de sier rand op de daken.

EDIT: hier even een update.

gebouw2.png

Had het gebouw alleen nog even moeten verplaatsen,

@Tim & blastov, ik weet niet of dit mogelijk is maar in San Andreas heb je een tram misschien een idee die door de hele stad te laten rijden?:puh:

EDIT 2: Ik heb maar bij de hoeken bijpassende pilaren gemaakt, ik vond ze er wel leuk bij staan :puh: de stenen hoeken zoals hierboven heb ik er gewoon achter verstopt zodat ik later kan kiezen welke ik wil.

gebouw2n.png

Bewerkt: door danny18
Link to comment
Delen op andere websites

Wow danny, je modelling skills zijn echt chill. :klap:

@Tim & blastov, ik weet niet of dit mogelijk is maar in San Andreas heb je een tram misschien een idee die door de hele stad te laten rijden?:puh:

We zijn bezig met een trein die door CdC rijdt, en er komt ook een trein die door alle eilanden gaat.

De trein weet ik al te programmeren, er is een modeller aan het werk voor het spoor.

Ook de kabeltrein die bij een of andere brug in IV zit komt erin.

Hier een ruwe schets van het idee:

Rood = stoptrein CdC

Blauw = station

Groen(\geel)= Intercity (die komt dus ook op het eiland waar jij (danny) nu bouwt.)

Paars = Kabeltrein (berg is te hoog om er met de trein te komen)

treinspoor2.png

Trein test:

ms_iv_screen30.jpg

Wat model werk van mij, hotelletje:

ms_iv_screen28.jpg

ms_iv_screen27.jpg

ms_iv_screen29.jpg

Bewerkt: door Blastov
Link to comment
Delen op andere websites

Soo dat ziet er geweldig uit danny serieus :D. Weetje ik vind dat jij zelfs beter modelleert als mij, want het is echt te merken dat je er veel meer tijd in steekt dan ik. Ik ben meer van de systeembouw, en maak veel gebouwen nogal opdezelfde manier. Variatie doe ik aan de hand van textures. Verder is die artdeco echt supermooi voor op LFAS (la fuga al sole(de vlucht naar de zon). Het is inderdaad een goed plan als in MS ook een soort van oceandrive komt. Als je wil mag je in je stuk zelf ook wegen aanleggen :), ook een leuk idee zijn bijvoorbeeld kades en jachthavens bij de kust. Met een stand moet je wel oppassen. Want ik weet zo niet of deze uiteindelijk gaat passen als de omvang van Mafia Stories bekent is (welke eilanden er nog bij komen)

In ieder geval KUTGW! :D (keep up the good work)

Link to comment
Delen op andere websites

Soo dat ziet er geweldig uit danny serieus :D. Weetje ik vind dat jij zelfs beter modelleert als mij, want het is echt te merken dat je er veel meer tijd in steekt dan ik. Ik ben meer van de systeembouw, en maak veel gebouwen nogal opdezelfde manier. Variatie doe ik aan de hand van textures. Verder is die artdeco echt supermooi voor op LFAS (la fuga al sole(de vlucht naar de zon). Het is inderdaad een goed plan als in MS ook een soort van oceandrive komt. Als je wil mag je in je stuk zelf ook wegen aanleggen :), ook een leuk idee zijn bijvoorbeeld kades en jachthavens bij de kust. Met een stand moet je wel oppassen. Want ik weet zo niet of deze uiteindelijk gaat passen als de omvang van Mafia Stories bekent is (welke eilanden er nog bij komen)

In ieder geval KUTGW! :D (keep up the good work)

Your wish, is my wish :puh: met het strand, kades en jachthavens en zo kunnen we denk ik gewoon beter wachten tot we uiteindelijk meer weten over dat andere eiland.

En zou je me via pb of zo gewoon soort van plattegrondje kunnen sturen van hoe de eilanden komen te liggen?

Dan kunnen we alvast kijken voor die kades enzo

Link to comment
Delen op andere websites

Die zijn officieel ook nog niet bekend. In ieder geval hebben we nu 3 soorten eilanden in gedachten. Maar ik weet niet of er ooit meer bijkomen.

Wat dacht je van een stuk industrie? met loodsen paar fabrieken een haven paar verlaten fabrrieken met dan een soort vervallen wijkje. Gewoon om daar een echt duister mafia sfeertje te brengen dus ook bijvoorbeeld fabrieken waar mafia gebeurtenissen plaats gevonden heeft zoals bijvoorbeeld martelingen en natuurlijk een hele bekende executie manier van de mafia: de voeten in het beton gieten en hupsakee in het water ermee :puh: misschien ook een idee om paar lijken in het water te donderen.

Link to comment
Delen op andere websites

nou ik denk dat je dan een heel raar contrast krijgt als je dat op LFAS doet. maar mss dat je daar iets op weet te vinden :)

Nouja het hoeft er niet perse vlak naast natuurlijk, niemand woont graag vlak naast een kern centrale of zo :puh:

Je kan bijvoorbeeld van me huisjes in LFAS steeds wat armere look geven en minder lux en kleiner zodra je dichtbij de industrie gebied komt, neem als voorbeeld een grote stad. In het centrum staan vaak hele hoge luxe en dure gebouwen maar naarmate je verder weg van het centrum gaat worden de gebouwen lager en minder duur.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...