Jump to content

[WIP] Grand Theft Auto: Mafia Stories


Tim
 Share

Recommended Posts

  • Replies 113
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Tim

    35

  • Blastov

    18

  • Davedavy

    7

  • danny18

    15

Top Posters In This Topic

@Tim: Misschien een idee om erbij te zetten voor de geïnteresseerden wat bijvoorbeeld je ervaring moet zijn qua moddelen en texturen, bijvoorbeeld met moddeller dit:

-Ervaring

-Benodigdheden qua programma's

-Stijl dat de gebouwen (of andere models) moet hebben.

-Hoeveel het aantal poly's per model moet bevatten (dus bijvoorbeeld niet teveel)

-Wat voor soort texturen enzo

-etc. etc....

Voor mensen die textures maken bijvoorbeeld:

-Ervaring met bijvoorbeeld textures "tileable" maken.

-Benodigdheden met programma's

-Hoe de stijl van de texture eruit moet zien of het grauw of juist kleurvol moet zijn bijvoorbeeld

-Welke grote texture (32-64-128-256-512-1024 hoger dan 1024 kan niet want dan heb je kans dat txd workshop crasht als je daarmee werkt)

Verder nog wat tips voor de geïnteresseerden:

-Ga niet ineens stoppen met het modden en zorg dat de "team"spirit erin blijft.

-Blijf vooral contact houden en sociaal blijven met je mede moddelers/photoshoppers (of andere)

-Blijf actief en gemotiveerd en kom niet met een chagerijnige kop zeuren in een topic dat wekt alleen ruzies en een chaos op.

-Motiveer anderen ook om door te blijven gaan.

Edited by danny18
Link to comment
Share on other sites

Hey bedankt voor je berichten. Maar ik ga nu voorlopig even zelf eraan werken. :). Ik heb btw nog een ingame screen

cdcskyline.jpg

steld niet veel voor. Maar iig CDC staat weer ingame, ondankt wat COL bugs, en prelightning bugs

Edited by Tim
Link to comment
Share on other sites

Het ziet er een beetje uit als een afbeelding op een enorme muur waar je voor vaart. :puh:

,

De pics zijn ook een plaatje en 100% real :engel: wel is gebruik gemaakt van ENB series. Vandaar dat het wat te chique eruit ziet :puh:

Link to comment
Share on other sites

@Tim: Misschien een idee om erbij te zetten voor de geïnteresseerden wat bijvoorbeeld je ervaring moet zijn qua moddelen en texturen, bijvoorbeeld met moddeller dit:

-Ervaring

-Benodigdheden qua programma's

-Stijl dat de gebouwen (of andere models) moet hebben.

-Hoeveel het aantal poly's per model moet bevatten (dus bijvoorbeeld niet teveel)

-Wat voor soort texturen enzo

-etc. etc....

Voor mensen die textures maken bijvoorbeeld:

-Ervaring met bijvoorbeeld textures "tileable" maken.

-Benodigdheden met programma's

-Hoe de stijl van de texture eruit moet zien of het grauw of juist kleurvol moet zijn bijvoorbeeld

-Welke grote texture (32-64-128-256-512-1024 hoger dan 1024 kan niet want dan heb je kans dat txd workshop crasht als je daarmee werkt)

Verder nog wat tips voor de geïnteresseerden:

-Ga niet ineens stoppen met het modden en zorg dat de "team"spirit erin blijft.

-Blijf vooral contact houden en sociaal blijven met je mede moddelers/photoshoppers (of andere)

-Blijf actief en gemotiveerd en kom niet met een chagerijnige kop zeuren in een topic dat wekt alleen ruzies en een chaos op.

-Motiveer anderen ook om door te blijven gaan.

+1

Link to comment
Share on other sites

Beste, dat is wel een beetje een erg domme vraaag (a). CJ is een eind van de stad vandaan. Hieronder nog wat ingamescreens waar de verhoudingen wel beter op te schatten zijn :puh:

shinyninght.jpg

newcdcing1.jpg

nip1.jpg

nip2.jpg

zoals je ziet is de prelightning nog niet goed, deze moet worden gefixed. Maar eerst wil ik de rest van de models ingame hebben. Loop nu alweer tegen een crash aan

Edited by Tim
Link to comment
Share on other sites

Moet zeggen dat het er nog steeds van hoge kwaliteit uit ziet... Leuke toevoeging vind ik de vormen in het zand van het strand waar het water 'in is gestroomd'... 'T is alleen jammer dat de San Andreas engine niet zo van hoge kwaliteit houdt, dat is ook wel erg te zien... :( Alle textures zijn zo'n goede kwaliteit(ook op de LOD's) dat ze gaan oversamplen, dat verpest het een beetje van veraf. Zou zeker LOD's maken met textures van lagere resolutie...

Ik vind alleen dat je ENB settings wel erg shiny zijn... 't licht is een beetje te fel... Zou bijna zeggen dat 't richting HDR gaat en dat is gewoon net iets té veel van het goede in deze engine vind ik... Ik bedoel, je hebt models die er nog steeds duidelijk uit zien als een game, maar je lighting probeert al richting Test Drive Unlimited 2 te gaan, dat matched in mijn ogen niet bij elkaar :(...

Verder moet ik wel zeggen dat het echt hele hoge kwaliteit lijkt te hebben, maar misschien gewoon iets té veel van het goede, je laatste 2 screens(ondanks oversamplende textures) vind ik een stuk betere lighting hebben dan die eerste bijvoorbeeld :/...

Ik zeg tijd om generics te plaatsen! :tu:

Edited by Mythbuster
Link to comment
Share on other sites

haha thanks voor de feedback. Inderdaad heb je gelijk. De instellingen van ENB zijn standaart zoals ze bij ENB waren inbegrepen. Inderdaad heb je zeker gelijk over de LODs, en dat deze textures moeten hebben die minder van kwaliteit zijn. Zo hoeven mijn models ook niet te laden. Want als je nu door CDC loopt, dan verdwijnen er hier en daar gebouwen, en daarna komen ze weer terug

Inderdaad moet ik naar ENB kijken. DIe eerst screen is trouwens een prelightning foutje. Doordat ik wel vertex colors heb, maar geen nightvertex colors, geven de gebouwen in de nacht licht. En vooral met TDU2 prelightning settings lijken het net van die UFO gebouwen.

Dat water op het strand is trouwens een bug. Het water staat iets te hoog. Tenzij het wel iets heeft, laat k het zo

Link to comment
Share on other sites

Zou het zo laten Tim, dat water is wel iets wat je niet vaak ziet... Zou er zelfs misschien nog wat kleine geultjes bij maken :)

Wij hadden daar trouwens ook last van bij GLD, dat gebouwen zich opnieuw gaan laden en zo... Denk dat die bug wel blijft zolang je high poly models hebt, ook als je goede LOD's maakt :(

Hoop nog meer screens te zien binnenkort :)

Link to comment
Share on other sites

Zou het zo laten Tim, dat water is wel iets wat je niet vaak ziet... Zou er zelfs misschien nog wat kleine geultjes bij maken :)

Wij hadden daar trouwens ook last van bij GLD, dat gebouwen zich opnieuw gaan laden en zo... Denk dat die bug wel blijft zolang je high poly models hebt, ook als je goede LOD's maakt :(

Hoop nog meer screens te zien binnenkort :)

het meest reele is als MS overstapt naar GTA IV. Er zijn wel tools, maar deze zijn nog erg WIP. Ik kreeg ze niet aan de praat. ondanks dat ik ze goed had geinstalleert.

Link to comment
Share on other sites

Mijn complimenten voor dit zere mooi werk! thumbsup2.gif

Ik zelf wil best wel graag helpen aan dit mooie werk maar ik kan niet modellen. Jammer maar ik vind toch dat je het super maakt. Complimenten nogmaals.

Ga zo door!

Link to comment
Share on other sites

Ziet er goed uit, maar ik vrees dat inderdaad zoals Mythbuster al zei, de mod niet echt geschikt is voor San Andreas.

Jullie models zijn grotendeels te highpoly (volgensmij), en te gedetaileerd, waardoor het eigenlijk zonde is als je de mod voor San Andreas uitbrengt, omdat het er met de San Andreas-engine er toch niet veel beter uitziet dan een Rockstar's Mesh.

Het overzetten naar IV zou de mod in één klap weer voorzien van een schoon daglicht.

Succes met Maffia Stories!

Apple-Mac

Edited by Apple-Mac
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...