Jump to content

[WIP] Grand Theft Auto: Mafia Stories


Tim

Recommended Posts

het zijn allemaal hele mooie screens, maar het nadeel is wel dat er tot nu in GTA IV een permanente bug zit, waardoor de game altijd crashed na 8 minuten. Weet iemand of hier al eventuele patches voor zijn, of dat er oplossingen zijn waardoor dit probleem wordt verholpen. Want dat demotiveert te erg om verder te gaan met de models in IV te zetten.

Weetje ik zou best willen helpen, want wat ik tot nu toe zie verbaast me toch wel hoe goed het eruit ziet :puh:

Ik zou me wel willen aanbieden om af en toe een gebouw of iets anders te maken, heb alleen niet altijd tijd aangezien ik ook nog met school zit (veel huiswerk en dit jaar alweer examens:7)

Verder ik hou wel van vrij gedetailleerde gebouwen modellen :puh: al moet ik er wel bij zeggen ik ben gen wonder in het maken van collisons bloos.gif

En verder heb ik geen IV tot m'n beschikking.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    35

  • Blastov

    18

  • danny18

    15

  • Davedavy

    7

Top Posters In This Topic

Weetje ik zou best willen helpen, want wat ik tot nu toe zie verbaast me toch wel hoe goed het eruit ziet :puh:

Ik zou me wel willen aanbieden om af en toe een gebouw of iets anders te maken, heb alleen niet altijd tijd aangezien ik ook nog met school zit (veel huiswerk en dit jaar alweer examens:7)

Verder ik hou wel van vrij gedetailleerde gebouwen modellen :puh: al moet ik er wel bij zeggen ik ben gen wonder in het maken van collisons bloos.gif

En verder heb ik geen IV tot m'n beschikking.

We kunnen zeker mensen gebruiken die kunnen modellen!

Wat het handigste voor iedereen is, is dat ik je een stuk land geef waarop je kan moddellen, daarin ben je helemaal vrij in wat je erop wilt zetten.

Losse gebouwen maken is niet heel handig want dan moet ik ze ergens neerzetten tussen andere gebouwen in en dat ziet er meestal niet mooi uit.

Om te beginnen is dat gele gebouw die je in het 'picture commentary' topic hebt gepost heel mooi en een goed begin.

In GTA4 zetten kan ik wel voor je doen en colissions maken ook (is in feite simpel je plaatst boxen over je model heen waar hij tastbaar moet zijn)

Link to comment
Delen op andere websites

Weetje ik zou best willen helpen, want wat ik tot nu toe zie verbaast me toch wel hoe goed het eruit ziet :puh:

Ik zou me wel willen aanbieden om af en toe een gebouw of iets anders te maken, heb alleen niet altijd tijd aangezien ik ook nog met school zit (veel huiswerk en dit jaar alweer examens:7)

Verder ik hou wel van vrij gedetailleerde gebouwen modellen :puh: al moet ik er wel bij zeggen ik ben gen wonder in het maken van collisons bloos.gif

En verder heb ik geen IV tot m'n beschikking.

We kunnen zeker mensen gebruiken die kunnen modellen!

Wat het handigste voor iedereen is, is dat ik je een stuk land geef waarop je kan moddellen, daarin ben je helemaal vrij in wat je erop wilt zetten.

Losse gebouwen maken is niet heel handig want dan moet ik ze ergens neerzetten tussen andere gebouwen in en dat ziet er meestal niet mooi uit.

Om te beginnen is dat gele gebouw die je in het 'picture commentary' topic hebt gepost heel mooi en een goed begin.

In GTA4 zetten kan ik wel voor je doen en colissions maken ook (is in feite simpel je plaatst boxen over je model heen waar hij tastbaar moet zijn)

Sorry voor een late reactie :puh: had wat problemen met m'n pc... (internet, toetsenbord etc...)

Nog even verder over de mod met het modellen krijg ik dan ook standaard textures voor MS?

Of kan ik gewoon eigen textures zoeken die op die van MS lijken?

En bedankt voor de compliment :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Textures die ik heb, heb ik door de jaren heen bij elkaar verzameld, van allerlei verschillende spellen enzo.

Tim heeft ook zijn eigen textures, we hebben geen gezamenlijke 'ms textures' aangezien wij niet in staat zijn om ze zelf te maken.

Je mag daarom zelf je eigen textures gebruiken, als je tekort komt moet je maar is googelen naar texture packs, die zijn er genoeg.

Ook kun je ze uit GTA 4 halen of eventueel San Andreas.

Voeg me toe op msn als je wil (zie profiel) dan kunnen we verder praten en kan ik je een 3ds max bestand sturen waarop je kunt bouwen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey goed nieuwes voor alle modellers :)

Ik ben bezig met een nieuw texture pakket, met HQ textures van CGtextures.com. Deze zijn van ongeveer dezelfde hoge kwaliteit als de gemiddelde texture in het MS texture pakket. Dit texture pakket heeft daarentegen wel een veel grotere variatie in BRICKS, CONCRETES en TILES. In dit texture pakket zitten ook natuurlijke textures van hoge kwaliteit. Textures hebben wel vaste maten van 512 bij 512.

greetz

Link to comment
Delen op andere websites

It is NOT permitted to:

- Sell or distribute any of these textures in an unmodified form, or where the derived product you are selling or distributing is a Texture or a collection of Textures. IN OTHER WORDS: Do not sell or distribute any of these textures (modified or not) by itself or in a texture, material, clipart, website theme or scrapbooking pack!

Dus, helaas mogen CGTextures niet ge redestrubiteerd worden.. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

It is NOT permitted to:

- Sell or distribute any of these textures in an unmodified form, or where the derived product you are selling or distributing is a Texture or a collection of Textures. IN OTHER WORDS: Do not sell or distribute any of these textures (modified or not) by itself or in a texture, material, clipart, website theme or scrapbooking pack!

Dus, helaas mogen CGTextures niet ge redestrubiteerd worden.. :-(

Kijk eens wie hier ook eens komt posten en meteen weer negatief

Nee grapje, hoe is het nou dabeast, lang niet meer gesproken! ^_^

Danny18 maakt officieel deel uit van ons team en zal Tim en mij versterken

We zoeken nog steeds meer modellers dus PM me als je een plekje wilt!

ms_iv_screen23.jpg

ms_iv_screen26.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Hier even een render van het eerste gebouw van mij voor MS geen idee of ik het hier mag posten maar dat hoor ik dan wel gauw genoeg. ;)

gebouw.png

De "brandtrap" is best highpoly dus die moet denk ik maar apart van het gebouw ingame komen.

Textures volgen nog.

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er zeer goed uit dit, de move naar GTA4 is echt een goede stap geweest :puh:.

Heb vooralsnog niet echt bruikbaar commentaar. Ik wil dit wel volgen, kijken waar het in resulteert :puh:.

Succes ermee in ieder geval, vergeet die geile normal-maps niet :D!

Link to comment
Delen op andere websites

@Puma & ImAnuub: Fijn om te zien dat er interesse is in de mod :puh: wat toch wel weer aanmoedigend is.

Hier even een update van mijn kleine stukie:

gebouw2.png

Ik ben geen super snelle modeller maar ik let wel graag op details :*D:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Moet toch nog nodig even gauw een update geven, ben al weer aan de slag gegaan :puh:

Het gebouw helemaal links met de baksteen texture krijgt onderaan nog winkeltjes ( misschien met een interieur maar dat ligt eraan) het witte gebouw ga ik nog iets verder uitwerken en de andere 2 moet nog heel wat aan gewerkt worden :puh:

gebouw2.png

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...