Jump to content

Demolition man


J.538

Recommended Posts

Ben je in het bezit van San Andreas en kun je daar goed met de helikopter om gaan? Zet de controls van de helikopter uit VC precies zoals ze in San Andreas staan. Dat scheelt nogal een stuk. Ik kan me herinneren dat ze bij mij niet standaard zo stonden.

Verder qua bommen leggen zou ik met de bovenste etage beginnen om zo af te dalen naar beneden. Houd je helikopter zo hoog mogelijk, zodat je niet te raken bent en als je de bommen pakt probeer er vlug en laag overheen te vliegen. Anders komen de bouwvakkers snel in jouw buurt.

Link to comment
Delen op andere websites

Verder qua bommen leggen zou ik met de bovenste etage beginnen om zo af te dalen naar beneden.

Zou ik juist afraden...de bommen gaan namelijk af op 't moment dat je de laatste bom neerlegt. Heb je dus moeite om 't binnen de aangegeven tijd te halen kun je beter van beneden naar boven werken. Op die manier hoef je vanaf boven niet helemaal terug en bespaar je zeker een paar tiental seconden.

@ Janno538: waar heb je precies moeite mee? Met de tijd? Met de besturing? Met de bouwvakkers/bewakers? In 't geval dat de tijd een probleem is, zou ik dus de tip geven om van beneden naar boven te werken. Mocht de besturing 't probleem zijn, verwijs ik door naar de post van Bierbuikje. Als de bouwvakkers en/of de bewakers het probleem zijn: je kunt ze vermoorden door met het helikoptertje naar voren geheld tegen ze aan te vliegen. Doe dit niet te vaak, want dan is je helikopter zo kapot. Ikzelf gebruik dit wel altijd om die bewakers te vermoorden, zodat ze je niet kapotschieten. De bouwvakkers moet je gewoon overheen vliegen en niets van aantrekken.

Link to comment
Delen op andere websites

Hhet duurde bij mij meerdere malen voordat ik de missie heb gehaald, vond hem ook best lastig. Maar eerst inderdaad de controllers zo instellen dat het het prettigst bestuurt. De keer dat ik hem haalde heb ik die bouwvakkers en beveiligers zoveel mogelijk genegeerd. Gewoon snel vliegen en bommen droppen. Ik ben wel van onder naar beneden gegaan, qua bommen plaatsen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben je in het bezit van San Andreas en kun je daar goed met de helikopter om gaan? Zet de controls van de helikopter uit VC precies zoals ze in San Andreas staan. Dat scheelt nogal een stuk. Ik kan me herinneren dat ze bij mij niet standaard zo stonden.

Verder qua bommen leggen zou ik met de bovenste etage beginnen om zo af te dalen naar beneden. Houd je helikopter zo hoog mogelijk, zodat je niet te raken bent en als je de bommen pakt probeer er vlug en laag overheen te vliegen. Anders komen de bouwvakkers snel in jouw buurt.

Hoe zijn de controls in San Andreas dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er 5 uur over gedaan om hem te halen, ik haalde hem steeds op 10 sec na niet, echt vreselijk. Het is denk een kwestie van goed oefenen, de bewakers met pistool neerhalen met de schroefbladen. Is erg verveleden missie vind ik. Je hebt nog een missie met een vliegtuigje die ik ook erg moeilijk vond, maar die komt aan het einde van het spel zo'n beetje

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...