Picknick Posted January 9, 2011 Report Posted January 9, 2011 hoi ik ben speler =WGS=Picknick<42 en ik zoek ervaren leden (pro's min 20 kils en tussen 0 en 4 deads) voor mijn clan. ik zoek ook indien mogelijk een server voor de clan.We hebben nu zo'n 4 leden genaamt =WGS=LudacriSS (mexikaan) =WGS=maxn fr (een fransman) =WGS=V!ctor (U.S.A.) en =WGS= enzo (weet niet van waar) het zijn allemaal heel ervaren spelers dus reageer als je een pro bent en je wil joinen mvg leider =WGS=Picknick<42 en de leden van =WGS=
Hanneswasco Posted January 9, 2011 Report Posted January 9, 2011 Je bent het reglement vergeten lezen! Dit GTAForum geeft geen ondersteuning aan externe clans.
gta master 1 Posted January 9, 2011 Report Posted January 9, 2011 Als ik jou was zou ik het even wat netter typen, om nog een beetje kans te maken om serieus genomen te worden .
Big Boss Posted January 9, 2011 Report Posted January 9, 2011 Je bent het reglement vergeten lezen! Dit GTAForum geeft geen ondersteuning aan externe clans. Precies, en daarom gesloten.
Recommended Posts