Jump to content

Niet meer veilig in Liberty City


complimenten

Recommended Posts

Nou, ik heb weer GTA III geinstalleerd, maar nu was ik bezig met de storyline en ik was ook bezig met een savegame van gtagames(bovenaan, downloads)... Maar er wordt soms op mij geschoten met verschillende wapens, dus soms ben ik ook gelijk dood. Dit is vooral op Portland, in de buurt van Marco's Bistro... Ik cheat niet!;) Dus weten jullie waar dat aan ligt en hoe ik dat voorkom?

Heb het niet bij mijn andere game, de storyline die ik nu zelf probeer uit te spelen!;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dus weten jullie waar dat aan ligt en hoe ik dat voorkom?

Waar het aan ligt: wat guardian1980 zegt. Na de missie Sayonara Salvatore willen de Leone's je dood en schieten ze op je als je in hun buurt verschijnt. Erg vervelend, want de meeste maffiosi hebben shotguns en dan is je auto heel snel naar de tyfus.

Hoe je het kunt voorkomen: niet. Ja, of nooit verder gaan dan de missie Sayonara Salvatore, maar dat lijkt me geen optie. Niets aan te doen dus, je moet ermee leren leven.

Wel heb ik nog een tip voor je, mocht je het spel 100% uit willen spelen. Zorg er in dat geval voor dat je op Portland alle sidemissions en collectables al hebt gedaan voordat je Sayonara Salvatore gaat spelen. Dus alle Hidden Packages, Unique Stunt Jumps, Rampages, de Vigilante en Firefighter Mission, dat soort dingen. Want 't wordt echt een stuk lastiger om die te halen als je de mafia steeds achter je aan hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...