Jump to content

The Elder Scrolls V: Skyrim


Velaro

Recommended Posts

Ik kijk de kat eerst nog uit de boom. Oblivion was in het begin wel leuk, maar begon eentonig te worden daarna. Morrowind is veel beter, ook veel uitgebreider.

Skyrim kan me nog niet echt boeien naar de berichten wat ik zo gelezen heb. Skills terug gebracht naar 18 door o.a. Mysticism eruit te gooien, weer beperkte factions, de perks van fallout 3 erin (hoort niet bij TES), weer fast travel onzin en men lijkt weer voor een casual benadering te gaan. Ik houd mijn hart vast voor de mainquest. In Oblivion was dit nogal bleek en kon je het op level 1 uitspelen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 344
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • commando

    41

  • moechy

    28

  • Kloep

    25

  • Cheers.

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Morgen komt de eerste update voor alle platforms al weer uit. Eigenlijk krijgt de game morgen ook de release, maar vele winkels verkopen de game al. Dit zonder toestemming van de uitgever. Versie 1.1 zal morgen te downloaden zijn. Toeval of niet? Releasedatum: 11/11/11, versie 1.1.

Link to comment
Delen op andere websites

Pc gamers kunnen het spel ook nog niet spelen, omdat Bethesda het geniale idee had gekregen om het aan Steam te koppelen en je perse een internetverbinding nodig bent voor activatie.

Activeren kan pas morgen.

Ja natuurlijk, de game komt morgen ook pas uit.

De winkels die de game eerder hebben verkocht kunnen een stevige boete riskeren. Zo is er een foto gemaakt van een bonnetje van Free Record Shop (in Breda volgens mij). Ben benieuwd wat Bethesda daarmee gaat doen ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Pc gamers kunnen het spel ook nog niet spelen, omdat Bethesda het geniale idee had gekregen om het aan Steam te koppelen en je perse een internetverbinding nodig bent voor activatie.

Activeren kan pas morgen.

Voor alles is een oplossing. :dans:

Ga de game zometeen maar eens voor het eerst opstarten, wss alleen maar sidequests spelen en mensen beroven. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Pc gamers kunnen het spel ook nog niet spelen, omdat Bethesda het geniale idee had gekregen om het aan Steam te koppelen en je perse een internetverbinding nodig bent voor activatie.

Activeren kan pas morgen.

Ja natuurlijk, de game komt morgen ook pas uit.

De winkels die de game eerder hebben verkocht kunnen een stevige boete riskeren. Zo is er een foto gemaakt van een bonnetje van Free Record Shop (in Breda volgens mij). Ben benieuwd wat Bethesda daarmee gaat doen ^^

Bethesda kan er niets tegen doen, omdat ze daar de middelen niet voor hebben. Wel proberen ze de winkels over te halen het niet te verkopen

http://tweakers.net/nieuws/77943/skyrim-komt-drie-dagen-te-vroeg-in-de-verkoop.html

Overigens is Nederland niet de enige hiermee. In Frankrijk zijn er ook winkels die het te vroeg verkochten. Bovendien is het niet de eerste keer dat zoiets gebeurd. Regelmatig worden spellen een aantal dagen voor de release al verkocht. De ketens van heer Breukhoven (FRS, game mania) maken zich hier dikwijls schuldig aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Op 9 november gekocht en direct een nieuw tv'tje erbij aanschaft. Heerlijke game, nu al. Hier kan ik komende tijd wel van genieten. Qua graphics (ps3) zijn gebieden die ver van je vandaan liggen niet zo denderend, maar de plekken waar je op dat moment zelf staat zijn soms echt verbluffend mooi. Ik ben trouwens een Wood Elf. Je merkt op een gegeven moment dat er erg veel mogelijkheden zijn in het spel, waar je als speler denk ik de komende tijd wel zoet mee zal zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Op 9 november gekocht en direct een nieuw tv'tje erbij aanschaft. Heerlijke game, nu al. Hier kan ik komende tijd wel van genieten. Qua graphics (ps3) zijn gebieden die ver van je vandaan liggen niet zo denderend, maar de plekken waar je op dat moment zelf staat zijn soms echt verbluffend mooi. Ik ben trouwens een Wood Elf. Je merkt op een gegeven moment dat er erg veel mogelijkheden zijn in het spel, waar je als speler denk ik de komende tijd wel zoet mee zal zijn.

Idd, ik heb hem gedownload omdat ik hem eerst wou testen, maar deze ga ik echt wel halen, erg vermakelijke game :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand the greybeards al bezocht? Op de weg naar boven kom ik een of andere trol tegen die me met de grond gelijk maakt, iemand tips?

Ik kwam ook een frost troll tegen en kon hem niet aan, dus ben ik langs links gelopen om hem te ontwijken, dus niet langs het pad.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit spel haald echt hele hoge cijfers, dit word denk ik GOTY van 2011. Alleen Saints Row the third en de nieuwe assassin's creed moeten nog komen, maar die halen Skyrim niet meer in.

Samen met Portal 2 is Skyrim toch wel de beste game van het jaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand the greybeards al bezocht? Op de weg naar boven kom ik een of andere trol tegen die me met de grond gelijk maakt, iemand tips?

Ik ben volgens mij geen trol tegen gekomen, en ben al voorbij de greybeards.

Bedankt, nog een klein vraagje. Hoe ontspan ik een boog zonder de pijl af te schieten als ik de boog al gespannen heb? (op de pc)

Op de grond schieten en de pijl weer pakken werkt, hoe te ontspannen weet ik zo niet op een andere manier.

Een keer had ik wel wat grappigs, kwam een skelet tegen met pijl en boog en zag hoe ik hem killde en zag dat ie een pijl in de zijkant van mijn kop had geschoten, zag er echt vet uit :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt, nog een klein vraagje. Hoe ontspan ik een boog zonder de pijl af te schieten als ik de boog al gespannen heb? (op de pc)

Ik speel op de PS3 dus ik weet de precieze knop niet, maar het is de knop waarmee je normaal je wapen tevoorschijn haalt of wegsteekt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...