Jump to content

Postcount geschrapt


.Levi.

Recommended Posts

Prima zo, ik mis er niks aan.

Wat wellicht toegevoegd zou kunnen worden: Actiefst in ... (uiteraard zonder getallen). Zo kan je dan zien waar de interesse van dat lid liggen en/of waar dat lid het meest actief is.

Dan vind ik dit beter. :$

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    8

  • Dutchy3010

    7

  • TekaLoca

    4

  • Casss

    3

Zoals een beroemde Eindhovenaar eens heeft gezegd.

BOEIEN!

Tuurlijk het is af en toe leuk om te kijken, maar om dat nu prominent onder je ava samen met de wel degelijk belangrijkere zaken als je regristratie datum, groep etc.

I haz spoken. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk vraag ik me af in hoeverre de postcount als 'belangrijk' werd of word beschouwd. Ik bedoel.. als je zogezegd 'hogerop' wilt komen op het forum of als je jezelf wilt aanmelden bij een groot project, bij een grote gang of corporation dan word er toch echt van je verwacht dat je nuttige posts plaats.

Verder zit ik wel een beetje te twijfelen of het iets zal uithalen bij de 'spammers'. Iemand die graag spamt doet dat ook wel zonder dat er postcount zichtbaar is naast z'n posts lijkt mij? Maarja.. baadt het niet, dan schaad het ook niet denk ik dan, dus wat dat betreft lijkt het mij gewoon een prima 'wijziging'.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dit echt een achterlijke beslissing, nu ziet niemand het nog als ik straks de 10.000 posts heb gehaald...

Nee maar even serieus, was op zich wel een te verwachten besluit maar of het wat uithaalt is te betwijfelen

Link to comment
Delen op andere websites

Nee maar even serieus, was op zich wel een te verwachten besluit maar of het wat uithaalt is te betwijfelen

Tsja, dat is met alle besluiten. Het is altijd maar de vraag of iets goed of slecht uitpakt. Maar de "angst" dat het slecht uitpakt is niet dermate groot dat we niets meer doen. Gelukkig maar :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

De postcount die normaal gesproken naast je berichten staat is vanaf vandaag officieel geschrapt. Enkel in jullie mini-profiel (icoontje naast je eigen naam) en eigen profielpagina is de postcount nog zichtbaar voor jou en anderen. Het is waarschijnlijk even schrikken onder een aantal van jullie en voor een groot deel van de leden ook even wennen. Maar met deze wijziging hopen wij dat het aantal berichten die je hebt als minder belangrijk wordt beschouwd in de toekomst.

De pips daarentegen blijven echter wel nog bestaan zodat je de activiteit van een lid nog kunt meten.

Voor nu is het een voorlopig alternatief, er zal nog verder aan worden gesleuteld.

Huh? Schrikken? :7? Schrikken onder een aantal van ons? :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...