Jump to content

Postcount geschrapt


.Levi.

Recommended Posts

Want? Zou leuk zijn als je dat soort dingen onderbouwd..

Mevrouw, :sigaar:

Hij bedoelt dat als je alles weg zou halen dan pas iedereen gelijk is. Ik denk dat hij doelt op mensen die op hun postcount geilen alleen daarvoor de postcount is verwijderd.

Meneer, :sigaar:

Misschien handig om de edit-datum te bekijken in combinatie met mijn post datum? Hij heeft hem ge-edit na mijn post, dus toen stond die uitleg er ook niet bij.

@ Casss: Je hoeft niet iedereen gelijk te maken, dat is ons doel ook niet. Wij zijn allemaal verschillend, op alle vlakken. Hoe lang je hier rondloopt, hoeveel posts je hier hebt, hoe actief je bent... Ons doel is dat leden niet meer posten zodat naast hun bericht een hoge postcount staat. Dat vindt men "stoer". Aangezien wij de postcount dermate onbelangrijk vinden dat dit geen invloed moet hebben op het postgedrag, hebben we dit besloten. Dat heeft niets te maken met "iedereen is gelijk", wij willen voorkomen dat leden worden beoordeeld op hun postcount, terwijl dat niets zegt over hun postgedrag (wat veel belangrijker is).

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    8

  • Dutchy3010

    7

  • TekaLoca

    4

  • Casss

    3

Want? Zou leuk zijn als je dat soort dingen onderbouwd..

Mevrouw, :sigaar:

Hij bedoelt dat als je alles weg zou halen dan pas iedereen gelijk is. Ik denk dat hij doelt op mensen die op hun postcount geilen alleen daarvoor de postcount is verwijderd.

Meneer, :sigaar:

Misschien handig om de edit-datum te bekijken in combinatie met mijn post datum? Hij heeft hem ge-edit na mijn post, dus toen stond die uitleg er ook niet bij.

@ Casss: Je hoeft niet iedereen gelijk te maken, dat is ons doel ook niet. Wij zijn allemaal verschillend, op alle vlakken. Hoe lang je hier rondloopt, hoeveel posts je hier hebt, hoe actief je bent... Ons doel is dat leden niet meer posten zodat naast hun bericht een hoge postcount staat. Dat vindt men "stoer". Aangezien wij de postcount dermate onbelangrijk vinden dat dit geen invloed moet hebben op het postgedrag, hebben we dit besloten. Dat heeft niets te maken met "iedereen is gelijk", wij willen voorkomen dat leden worden beoordeeld op hun postcount, terwijl dat niets zegt over hun postgedrag (wat veel belangrijker is).

Ja, da's waar. Maar ik moest het ergens kwijt.

Link to comment
Delen op andere websites

Tegen betaling kunnen de techneuten binnen de crew er allerlei snufjes voor je inbouwen. We hebben al aanvragen gekregen voor het aantal forumawards, een publieke warncount en een foto van MegaPilot. Doe een bod, zou ik zeggen. :)

Hangt ervan af wat voor foto..:puh:

Ik vind dit geen goede 'toevoeging', het is zo leeg.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien een aantal leden het nogal een groot probleem vinden dat er nu een lege plek is, kreeg ik van hogere machten het idee om een regeltje te maken met je favoriete biermerk. :bier:

Ook wel mee eens eigenlijk.

Of gewoon je favoriete alcoholische drank.

Link to comment
Delen op andere websites

Prima zo, ik mis er niks aan.

Wat wellicht toegevoegd zou kunnen worden: Actiefst in ... (uiteraard zonder getallen). Zo kan je dan zien waar de interesse van dat lid liggen en/of waar dat lid het meest actief is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...