Jump to content

Postcount geschrapt


.Levi.

Recommended Posts

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    8

  • Dutchy3010

    7

  • TekaLoca

    4

  • Casss

    3

Vanaf ik hier begon op GTAForum.nl tot aan mijn eerste grote pauze vond ik de postcount heel belangrijk.

Later kom je tot inzien dat een waardevolle, informatieve en nette post veel belangrijker is dan de postcount.

Nu besteed ik echt veel aandacht aan het uiterlijk van mijn post.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het eigenlijk nooit echt belangrijk gevonden en ik keek er ook niet echt naar om. Ik vond het ook niets toevoegen, het was ook meer een soort van 'leuk' detail voor veel mensen. Mij heb je er in ieder geval niet mee teleurgesteld, houden zo. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het postcount wel leuk :) Kon je zien hoeveel posts die gene had ^_^ Dan zou ik eerder de registratie datum weghalen. Want dat boeit me echt niet... Of iemand in 2005 of 2008 geregistreerd is, boeit me echt totaal niet. Dus vind het opzich wel jammer, want het hoorde er gewoon bij.. :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het postcount wel leuk :) Kon je zien hoeveel posts die gene had ^_^ Dan zou ik eerder de registratie datum weghalen. Want dat boeit me echt niet... Of iemand in 2005 of 2008 geregistreerd is, boeit me echt totaal niet. Dus vind het opzich wel jammer, want het hoorde er gewoon bij.. :*D

Ik vind het juist omgedraaid. Vind het interessanter om te weten hoe lang iemand hier al is (en hoe lang die hier is blijven hangen) dan hoeveel posts men in die tijd heeft gemaakt. Bijvoorbeeld als iemand post die in 2005 is geregistreerd, sindsdien weinig gepost heeft, en na lange tijd is teruggekomen, vind ik dat veel leuker om te zien dan om te zien of iemand ooit 20 posts heeft gemaakt (maar je niet weet wanneer; kan 2004 zijn geweest of 2011).

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk vind ik het goed dat de postcount geschrapt is. Hopelijk houd het spam tegen al kan je het natuurlijk nooit volledig tegenhouden omdat er altijd mensen zijn die graag spammen. Ik keek ook niet veel naar het aantal posts van mijzelf of van leden dus ik stoor mij er niet aan dat de postcount nu verdwenen is.

Link to comment
Delen op andere websites

Postcount weg? i don't give a damn :sigaar:

een ding wat ik echter wel jammer vind wat weg is, wat vroeger wel kon : al je posts terug lezen :puh:

zo kon ik lezen wat ik als 13 jarig Commando'tje in 2005 allemaal schreef :schater:

[ gaat even kijken in het "goede oude tijd" topic ]

Link to comment
Delen op andere websites

een ding wat ik echter wel jammer vind wat weg is, wat vroeger wel kon : al je posts terug lezen :puh:

Die functionaliteit was al weg sinds de vernieuwde zoekfunctie in IPB3 (die in de volgende versie IPB3.1 ook een overhaul heeft gekregen/krijgt). Om dat alsnog te kunnen doen, kun je een tijdskader instellen waarbinnen gezocht moet worden. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...