Jump to content

Rockstar Pistols Recruitment


Cabyon

Recommended Posts

cXpcP.jpg

Hoi! Welkom in het recruitement van Rockstar Pistols, de nieuwe GTA IV & GTA SA:MP PC clan!

Wij hebben een leuke SA:MP server (IP van de SA:MP 0.3c server is timz.game-host:7779, wachtwoord krijg je als je je aanmeldt) met veel handige commands, leuke races, deathmatch en een stunt plek, oftewel voor iedereen wat wils. De server is erg vaak online om in te gamen maar word vooral gebruikt voor de (zelbedachte en -gemaakte) meetings, de server is exclusief voor R*P leden. Verder zijn we nog actief in de multiplayer van GTA IV op de PC. Wij zullen regelmatig zelfbedachte events houden in GTA IV Freemode, maar we zullen ook natuurlijk op z'n tijd een C'n'C spelen of gewoon een ouderwetse Deathmatch. :D

Het Multiplayer: Clans Reglement meldt het volgende:

Reglement: Aanmelden bij een clan

Wanneer je je wilt aanmelden bij een clan, dien je minimaal 1 week geregistreerd te zijn op www.gtaforum.nl en je dient minimaal 10 posts te hebben geplaatst op het forum. Let op: Het is aan de leiding van de clans zelf om eventueel deze minimale toelatingseisen te verhogen. Het is niet toegestaan om lid te zijn van meer dan 1 clan.

Wanneer je je hebt aangemeld bij een clan, word er van je verwacht dat je actief zult zijn en regelmatig bij, door de clan georganiseerde meetings, aanwezig te zijn.

Het aanmelden doe je in het recruitment-topic van de desbetreffende clan. Het is niet toegestaan om in het clantalk-topic van de clan te posten totdat jouw aanmelding is goedgekeurd door de clanleiders.

Denk jij dat jíj het waard bent om lid te worden van de R*P? Daarvoor hebben wij een mooi aanmeldingsformulier, die je hier kunt posten. Je zult dan binnen een week bericht krijgen of je bent toegelaten tot R*P!

[b]Ik meld me aan bij R*P[/b]

Ik ben een actief lid, ook op GFWL/ SA:MP, ik post netjes ABN, ik heb 50 posts en ben twee weken lid van GTAForum.nl/GTAGames.nl

[b]Naam:[/b]
[b]Leeftijd:[/b] 16
[b]Ik bezit GTA IV op de PC[/b] 
[b]Ik bezit SA op de PC[/b]
[b]Games for Windows Live:[/b]

Ik ga akkoord met de volgende voorwaarden:

[i]Ik heb respect voor mijn medeclanleden en zal minstens een keer per maand, mits er een meeting is in GTA SA/GTA IV/EFLC/TBOGT, aanwezig zijn. Ik zal actief meeposten in de Clan Talk, en ik ben bereid de handen uit de mouwen te steken als het nodig is. Als ik er op aangesproken wordt door de clanleiders als ik iets niet goed doe doe ik er alles aan om het te verbeteren. Als ik twee maanden niet op een meeting ben verschenen, ben ik het er mee eens dat ik automatisch uit het ledenbestand van R*P zal worden verwijderd.[/i]

Ja/Nee

Verder hebben wij nog signatures, die exclusief door leden gedragen kunnen worden.

XamOw.jpg

[img=http://i.imgur.com/XamOw.jpg]



2U2DJ.jpg

[img=http://i.imgur.com/2U2DJ.jpg]



Is dit niet wat je zoekt? Heb jij GTA IV op de PS3? Dan kun je je aanmelden bij LibertyKillerz! Klik op de signature om naar het Recruitment van LibertyKillerz te gaan.

headernew.png

Of heb jij een XBOX360 en wil jij daar met anderen leden gamen in GTA IV? Dan is Death Incorporated iets voor jou! De onderstaande link brengt je als een wiederweerga naar het Recruitment van DI. :)

deathinclogohk3.gif

PtdMb.jpg

[table=header]Leden|GTA SA| GTA IV| GFWL|Rang|

Cabyon|Ja|Ja|Cabyon|Chef GTA IV

Casss|Ja|Ja|Casss|Chef GTA SA

Djmaddox|Ja|Ja|Djmaddox1|Lid

Cuban Gangster|Ja|Ja|Aki-neechan|Lid

BierBuikje|Ja|Ja|Bier4Buikje|Lid[/table]

Vragen of andere dingen? Die mogen ook gerust hier gesteld worden. :)

Meer info over events volgt binnekort.

De Chefs de Clan,

Cabyon (Chef GTA IV)

Casss (Chef GTA SA:MP)

Bewerkt: door Cabyon
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Cabyon

    6

  • Casss

    4

  • Nissan

    3

  • Djmaddox

    3

Ik wil je eventjes succes wensen met de clan! De hoofdpost ziet er gelikt uit en ik heb er alle vertrouwen in dat dit een grote, succesvolle, clan wordt!

Eventjes een klein verbeterpuntje: in het aanmeldingsformulier staat twee keer "GTA IV/EFLC/TBOGT"; TBOGT is een onderdeel (samen met TLAD) van EFLC, dus dat klopt niet helemaal?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik meld me aan bij R*P

Ik ben een actief lid, ook op GFWL/ SA:MP, ik post netjes ABN, ik heb 50 posts en ben twee weken lid van GTAForum.nl/GTAGames.nl

Naam:[/b ]Djmaddox

Leeftijd: 16

Ik meld me aan en ik bezit GTA IV en/of een van de uitbreidingen of GTA SA op de PC. Ja

Games for Windows Live: Djmaddox1

Ik ga akkoord met de volgende voorwaarden:

Ik heb respect voor mijn medeclanleden en zal minstens een keer per maand, mits er een meeting is in GTA SA/GTA IV/EFLC/TBOGT, aanwezig zijn. Ik zal actief meeposten in de Clan Talk, en ik ben bereid de handen uit de mouwen te steken als het nodig is. Als ik er op aangesproken wordt door de clanleiders als ik iets niet goed doe doe ik er alles aan om het te verbeteren. Als ik twee maanden niet op een meeting ben verschenen, ben ik het er mee eens dat ik automatisch uit het ledenbestand van R*P zal worden verwijderd.

Ja

Link to comment
Delen op andere websites

Ik meld me aan bij R*P

Ik ben een actief lid, ook op GFWL/ SA:MP, ik post netjes ABN, ik heb 50 posts en ben twee weken lid van GTAForum.nl/GTAGames.nl

Naam:

Leeftijd:

Ik meld me aan en ik bezit GTA IV en/of een van de uitbreidingen of GTA SA op de PC.

Games for Windows Live:

Ik ga akkoord met de volgende voorwaarden:

Ik heb respect voor mijn medeclanleden en zal minstens een keer per maand, mits er een meeting is in GTA SA/GTA IV/EFLC/TBOGT, aanwezig zijn. Ik zal actief meeposten in de Clan Talk, en ik ben bereid de handen uit de mouwen te steken als het nodig is. Als ik er op aangesproken wordt door de clanleiders als ik iets niet goed doe doe ik er alles aan om het te verbeteren. Als ik twee maanden niet op een meeting ben verschenen, ben ik het er mee eens dat ik automatisch uit het ledenbestand van R*P zal worden verwijderd.

Ja

Laat ik het dan beter doen. Sorry voor het excuses, bij deze aanvraag heb ik de bb-code gefixt en is het wel duidelijk of je wel of geen IV of SA(:MP) hebt. Ik verzoek je dringend dit lijstje nog een keer in te vullen, voor de duidelijkheid. :tu:

[b]Ik meld me aan bij R*P[/b]

Ik ben een actief lid, ook op GFWL/ SA:MP, ik post netjes ABN, ik heb 50 posts en ben twee weken lid van GTAForum.nl/GTAGames.nl

[b]Naam:[/b]
[b]Leeftijd:[/b] 16
[b]Ik bezit GTA IV op de PC[/b] 
[b]Ik bezit SA op de PC[/b]
[b]Games for Windows Live:[/b]

Ik ga akkoord met de volgende voorwaarden:

[i]Ik heb respect voor mijn medeclanleden en zal minstens een keer per maand, mits er een meeting is in GTA SA/GTA IV/EFLC/TBOGT, aanwezig zijn. Ik zal actief meeposten in de Clan Talk, en ik ben bereid de handen uit de mouwen te steken als het nodig is. Als ik er op aangesproken wordt door de clanleiders als ik iets niet goed doe doe ik er alles aan om het te verbeteren. Als ik twee maanden niet op een meeting ben verschenen, ben ik het er mee eens dat ik automatisch uit het ledenbestand van R*P zal worden verwijderd.[/i]

Ja/Nee

Dankjewel!

Tevens hoofdpost geüpdatet met dit lijstje.

Tevens (ook nog 'n keer) bedankt voor alle (positieve) reacties!

Bewerkt: door Cabyon
Link to comment
Delen op andere websites

Ik meld me aan bij R*P Ja

Ik ben een actief lid, ook op GFWL/ SA:MP, ik post netjes ABN, ik heb 5039nogwat posts en ben twee weken1,5 jaar ofzo lid van GTAForum.nl/GTAGames.nl

Naam: Djmaddox

Leeftijd: 16

Ik bezit GTA IV op de PC Ja

Ik bezit SA op de PC Ja

Games for Windows Live: Djmaddox1

Ik ga akkoord met de volgende voorwaarden:

Ik heb respect voor mijn medeclanleden en zal minstens een keer per maand, mits er een meeting is in GTA SA/GTA IV/EFLC/TBOGT, aanwezig zijn. Ik zal actief meeposten in de Clan Talk, en ik ben bereid de handen uit de mouwen te steken als het nodig is. Als ik er op aangesproken wordt door de clanleiders als ik iets niet goed doe doe ik er alles aan om het te verbeteren. Als ik twee maanden niet op een meeting ben verschenen, ben ik het er mee eens dat ik automatisch uit het ledenbestand van R*P zal worden verwijderd.

Ja

Cabyon, nu staat er bij Leeftijd 16 in de hoofdpost. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik meld me aan bij R*P

Ik ben een actief lid, ook op GFWL/ SA:MP, ik post netjes ABN, ik heb 50 posts en ben twee weken lid van GTAForum.nl/GTAGames.nl

Naam: Max/Cuban Gangster

Leeftijd: 16

Ik bezit GTA IV op de PC

Ik bezit SA op de PC

Games for Windows Live: Aki-neechan

Ik ga akkoord met de volgende voorwaarden:

Ik heb respect voor mijn medeclanleden en zal minstens een keer per maand, mits er een meeting is in GTA SA/GTA IV/EFLC/TBOGT, aanwezig zijn. Ik zal actief meeposten in de Clan Talk, en ik ben bereid de handen uit de mouwen te steken als het nodig is. Als ik er op aangesproken wordt door de clanleiders als ik iets niet goed doe doe ik er alles aan om het te verbeteren. Als ik twee maanden niet op een meeting ben verschenen, ben ik het er mee eens dat ik automatisch uit het ledenbestand van R*P zal worden verwijderd.

Ja/Nee

Link to comment
Delen op andere websites

Ik meld me aan bij R*P

Ik ben een actief lid, ook op GFWL/ SA:MP, ik post netjes ABN, ik heb 14.000+ posts en ben 3jaar, 3 maanden en 3 dagen lid van GTAForum.nl/GTAGames.nl

Naam: Bierbuikje

Leeftijd: 17

Ik bezit GTA IV op de PC Ja

Ik bezit SA op de PC Ja

Games for Windows Live: Ja

Ik ga akkoord met de volgende voorwaarden:

Ik heb respect voor mijn medeclanleden en zal minstens een keer per maand, mits er een meeting is in GTA SA/GTA IV/EFLC/TBOGT, aanwezig zijn. Ik zal actief meeposten in de Clan Talk, en ik ben bereid de handen uit de mouwen te steken als het nodig is. Als ik er op aangesproken wordt door de clanleiders als ik iets niet goed doe doe ik er alles aan om het te verbeteren. Als ik twee maanden niet op een meeting ben verschenen, ben ik het er mee eens dat ik automatisch uit het ledenbestand van R*P zal worden verwijderd.

Ja/Nee

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...