GuitarGuy666 Posted March 15, 2011 Report Posted March 15, 2011 Ik heb er volle vertrouwen in. Tbogt is vanaf nu mij favoriete gta, en als die zo goed is, is gta V volgens mij ook supergoed Quote
PrioX Posted August 4, 2019 Report Posted August 4, 2019 GTA V vond ik matig, en GTA Online was een groot grindfestijn en een grote uitmelkkoe. Toch heb ik weer wat meer vertrouwen in Rockstar dankzij Red Dead Redemption 2. Daarmee hebben ze laten zien dat ze nog altijd super sterk zijn in het neerzetten van prachtige en geloofwaardige werelden. In dat opzicht ben ik dus ook ontzettend benieuwd naar de volgende GTA. Op het gebied van online hebben ze nog veel te leren, met name in de zin van luisteren naar de spelers en het balanceren van gameplay. Quote
Big Boss Posted August 6, 2019 Report Posted August 6, 2019 Ik denk dat Rockstar nog wel in staat is om kwalitatieve games af te leveren, maar ik ben van mening dat het meer Take-Two is die hun hand forceert. Zolang Zelnick daar CEO blijft zie ik niet gauw verandering komen in het uitmelkgedrag. Citaat You can't give stuff away for free in perpetuity; there's no business model in that. But we're not trying to optimize the monetization of everything we do to the nth degree. My concern is, if you do that, the consumer knows. They might not even know that they know, but they feel it. Aldus Strauss Zelnick. Quote
Recommended Posts