Jump to content

Fallout new vegas


onbekendeIV

Recommended Posts

  • 3 weken later...
  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • onbekendeIV

    6

  • Cheers.

    6

  • Davedavy

    4

  • SpacyColours

    4

Nog een vraag over Fallout New Vegas. Ik kan de NCR niet zo uitstaan, ze lopen overal een beetje stoer rond, dus ik had het idee om hun leider uit te schakelen, en ze dan eigenlijk te verslaan. Dit had ik bedacht aangezien je ook de leider van The Brotherhood of Steel gewoon neer kan schieten. Is het mogelijk om de NCR uit te schakelen voor het einde? Caesers Legion heb ik namelijk met Caeser zelf helemaal uitgeschakeld.

Bump en sorry voor de late reactie, Het is mogelijk om General Oliver af te laten maken door Yes man als je via hem de laatste missie start. Via speech is het mogelijk dat Yes man hem van de Dam afduwt.

Trouwens heeft iemand er ook last van als je Savegame groter wordt dan 10MB de lag steeds meer toeneemt totdat het bijna onspeelbaar is?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Ik ben ook weer begonnen aan een New Vegas game, een ander einde uitspelen, alleen durf nog geen hardcore mode aan.

Ah, je hebt eindelijk geluisterd naar mijn goeie advies.

Nee want ik fast travel.

Je moet op zijn minst op een gegeven moment die perk kiezen die je de hele map laat zien, en dan elk ding van top tot teen onderzoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook weer begonnen aan een New Vegas game, een ander einde uitspelen, alleen durf nog geen hardcore mode aan.

Ah, je hebt eindelijk geluisterd naar mijn goeie advies.

Nee want ik fast travel.

Je moet op zijn minst op een gegeven moment die perk kiezen die je de hele map laat zien, en dan elk ding van top tot teen onderzoeken.

Heb je ook de expansions gespeeld? Ik vecht nu zonder hart, hersenen en wervelkolom tegen robo-schorpioenen en cyberhonden in Old World Blues.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben toevallig eergisteren ook weer eens begonnen met dit spel, en ik weet weer helemaal waarom ik Fallout allicht na GTA toch de beste gameserie ooit vind, wauw. Nils, ik kan je trouwens echt aanraden hardcore mode aan te zetten, het voegt zóveel toe aan het realisme. En als je écht realisme wilt zou ik de achtergrondmuziek uitzetten (dus niet alleen radio) en inderdaad nooit fast travel gebruiken.. Dan begint het echt te voelen alsof je eenzaam (of niet?) in de Mojave Wasteland rondstruint :)

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je ook de expansions gespeeld? Ik vecht nu zonder hart, hersenen en wervelkolom tegen robo-schorpioenen en cyberhonden in Old World Blues.

Binnenkort. Ik heb net mijn 250 uur in Fallout 3 + alles erop en eraan achter de rug, en ben momenteel met het TES IV: Oblivion verhaal aan de gang. Daar zal ook minstens zoveel tijd in gaan zitten. Dus volgend jaar pas ergens zal ik bij Fallout: New Vegas aankomen, waarna Skyrim dit vierdelige superverhaal af zal sluiten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...