Jump to content

Daily Design Inspiration


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Fraai hoor! Vind vooral die van NVidia erg gaaf. :tu:

Iemand die ik volg op Twitter (@stalin) maakte deze tourposter voor een bevriende zangeres. Ik vind 'm geweldig. De kleuren zijn precies goed op elkaar afgestemd, de fonts combineren lekker, het gitaartje is leuk gedaan, gewoon top.

ar-gigposter.png

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Tijd voor een beetje Iwan Smit, één van mijn favoriete Nederlandse kunstenaars. Je zou hem kunnen kennen van zijn werk voor de Rotterdamse sneakerstore Woei, maar ook van zijn samenwerking met streetwearlabel The Hundreds.

untitled-iwan-smit-1.jpg

muur-schets.jpg

woei%20overview_1_1000.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Goed topic, zitten mooie dingen tussen.

Ik kwam pas deze jongeman tegen; Ryan Parrilla, 15 jaar en maakt prachtige foto's en deelt ze op Instragram.

Voorbeeldjes: (wellicht inspiratie voor Asphyxiated? :puh:)

Instagram-fotograaf-ryan-parillos-3-623x588.png

Instagram-fotograaf-ryan-parillos-6-623x591.png

Foto's zijn afkomstig van dit artikel.

Meer staat op z'n Instagram

Bewerkt: door im_ruben
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik heb laatst het werk van Neil Krug ontdekt. Ik stuitte op zijn foto's omdat hij The Horrors, een band waar ik de laatste tijd veel naar luister, waanzinnig mooi op de foto heeft gezet: zie bijvoorbeeld http://payload.cargocollective.com/1/1/34689/1221441/The-Horrors_Faris-Badwan_Neil-Krug.jpg]deze en deze. Dit zijn geen goedkope instagramfiltertjes, dit is the real deal - het resultaat van het experimenteren met talloze analoge camera's, het opzettelijk gebruik van light leaks en cross-process technieken. Ik ben helemaal weg van het werk van deze man en durf hem al voorzichtig mijn favoriete fotograaf te noemen. Die kleuren, die achtergronden, die aankleding... wat een geweldenaar. _O_

Website

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Eentje voor de tekenaars onder ons: Saša Ostoja. Deze man gooide het na jarenlang geometrische schilderijen te hebben gemaakt over een andere boeg en werd illustrator. Vanuit zijn Amsterdamse studio heeft hij een geheel eigen wereld geschapen, vol dierlijke karakters met menselijke trekjes.

Zijn werken zien er op het eerste gezicht wat eenvoudig uit, iets waardoor mensen misschien vraagtekens zullen zetten bij zijn technische bekwaamheid. Zelf vind ik zijn tekeningen fantastisch - hij heeft een zeer herkenbare stijl die kinderlijke onschuldigheid mixt met volwassen thema's. Je ziet ook vaak dezelfde karaktertjes weer voorbij komen, en dat maakt zijn werk telkens weer een feest van herkenning.

sasa-ostoja-2.jpg

sasa-ostoja-thrld-magazine-artist.jpg

thrld-magazine-sasa-ostoja-dj-broadcast-magazine-cover-music.jpg

sasa_lp.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond deze Graphical Artworks wel heel erg mooi :)

Deze Artworks zijn volgens mij afkomstig van "3mmi", maar ik kan geen specifieke bron vinden, van wie ze precies zijn.

En hij maakt vrij donkere Artworks, met een duister thema. En dat vind ik best wel mooi.

163711_progeny-by-pierre-alain-d_3mmi-design-546.jpg

6d1030f121a93bdbfb55d23870277887.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Het leek me leuk om even wat werk van Josse Blase te delen, een vage online kennis en een geweldige illustrator. In sommige opzichten lijkt zijn werk wel op dat van mij, maar hij is al veel verder in zijn ontwikkeling en maakt ook regelmatig posters en andere stuff voor Lowlands, Patronaat en andere gerelateerde evenementen. Het leuke aan zijn stijl vind ik dat het heel vrij is: hij mixt de meest absurde dingen en het werkt gewoon. Verder heeft hij een fenomenaal gevoel voor kleur en compositie en kan hij gewoon verdomd goed tekenen. Zeker eens meer van opzoeken!

josse-blase-2.jpg

Stomerij+1.jpg

11.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...