Jump to content

PistolDome


Casss

Recommended Posts

  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Casss

    23

  • Cabyon

    16

  • BoerTijger

    14

  • Shotyoudie

    11

Hallo mede-pistolen :7. Ik heb een tussenuur en kwam maar even checken hoe het hier ging :D.

Nou goed heauwr! Leve mijn vlotte babbel BTW, ik ben onder eerder op school komen en elke dag nablijven gekomen. :D

Nablijven in groep 8.. yeah right

Riellie, 2 kinderen moeten dat nu een tijdje, en elke dag melden bij de juf. :puh:

1296281855-620.gif



Doe mee met de Deathrace. Er zijn twee teams die tegen elkaar strijden, er is een race die beide teams moeten rijden en onder de race moeten de teams zorgen dat ze van hun tegenstanders afkomen, dit doen ze doormiddel het gebruiken van hun SMG's. Meer informatie bij aanvang.



Aanvang

Aanvang is aanstaande vrijdagavond om 8 uur in onze SA:MP server en het event begint om kwart over zeven.



Meedoen



Plaats een berichtje als je mee doet.

Vergeet niet mee te doen!

Bewerkt: door Casss
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal kijken of ik kan komen. Mijn moeder is die dag ook jarig. :puh:

Oke.

Willen de mensen die wel van plan zijn om te komen, maar dat nog niet hebben gemeld. Dat even zeggen?

Bewerkt: door Casss
Link to comment
Delen op andere websites

Tommy-Vercetti (Mitchell) heeft mijn San Andreas nog steeds :7. Ik wil hem dus terug :7.

Heeft iemand zin in Club Business (TLaD), Hangman's NOOSE (IV) of een Free Mode in TBoGT?

>>> Door VWO-er: Dubbelposts samengevoegd.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan niet naar de event komen, want ik kan MTA en SA-MP niet tegelijk geinstalled hebben, want dan spaced mn pc em. :puh:

Ben je zo'n computergenie, lukt dat even niet. :engel:

______

Deathrace: Ik ben waarschijnlijk net op tijd (19:55/19:50), maar zorg dat je op tijd in de server bent!

LET OP: VERPLAATST NAAR 8 UUR!

Bewerkt: door Casss
Link to comment
Delen op andere websites

Komen jullie?

EDIT: Aangezien niemand online is, is besloten dit event af te blazen, we zullen waarschijnlijk wat openbare meetings organiseren zodat het in de begintijden van deze clan een stuk leuker word.

Bewerkt: door Casss
Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)

Tommy-Vercetti (Mitchell) heeft mijn San Andreas nog steeds :7. Ik wil hem dus terug :7.

Heeft iemand zin in Club Business (TLaD), Hangman's NOOSE (IV) of een Free Mode in TBoGT?

>>> Door VWO-er: Dubbelposts samengevoegd.<<<

Wanneer wil je dat gaan doen?

Ik wil wel mee doen.

Komen jullie?

EDIT: Aangezien niemand online is, is besloten dit event af te blazen, we zullen waarschijnlijk wat openbare meetings organiseren zodat het in de begintijden van deze clan een stuk leuker word.

Zal je ook wat meer voor IV willen doen,

Dan kan ik mee doen.

Bewerkt: door dennis313
Link to comment
Delen op andere websites

Komen jullie?

EDIT: Aangezien niemand online is, is besloten dit event af te blazen, we zullen waarschijnlijk wat openbare meetings organiseren zodat het in de begintijden van deze clan een stuk leuker word.

Zal je ook wat meer voor IV willen doen,

Dan kan ik mee doen.

Cabyon gaat over de IV era meetings.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...