Jump to content

Grappige zinnen


Ice Cold Killa

Recommended Posts

Bij het mikken / schieten: 'HUH? WHAT? (komt door geschiet). Welcome to America! This is gonna crack you up, a gun! Just don't mess up my outfit!'

Zingen: 'Express yourself, 'cause i'm from Grove Street!'

Ammu-Nation: 'Ladies, tired of whistling construction workers? Next time, whistle back! With a high-velocity rifle round, so you can blow his brains, all over the building site!'

Rijden: 'Are you alowed to drive if you're blind?' 'Someone is going to be mad at you for screwing up their ride!'

En een heel leuke van GTA IV (het is een ander spel, maar deze is te leuk om niet te weten), voor in de auto: 'Why do they let blind people drive in this country.'

The Ballas zeiden ook wat leuks: 'From which gang are you?' Mijn reactie was dat lied dat ik eerder gehoord heb. Antwoord de balla: 'I said: from which gang are you?'

Tijdens het daten gaf Carl het antwoord: 'I'm just going to listen.' terwijl hem juist iets gevraagd werd!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 482
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • hanff

    14

  • GTA_XP

    10

  • PuffDawg

    8

  • Juju

    7

Top Posters In This Topic

als je binco kleren hebt zeggen voorbijgangers wel eens: oooh look who's poor

of bij een of andere missie in het begin in Los Santos dan ga je naar big smoke, dan wil je aankloppen, maar daarvoor doet officer tenpenny de deur oopen een roept: BOO! :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet of jullie wel eens die gasten met een hele zware stem horen praten met een blauwwit gestreepte trui en een korte broek.

soms zeggen ze i,m lovin the one eight seven bitch

of I break your neck bitch . soms zeggen ze ook wel eens : Looking for problem keep tripping.

of I don,t know your fool.

verder zou ik het effe niet weten wat die gasten nog meer wel eens zeggen dus als ik weer iets weet post ik weer.

Link to comment
Delen op andere websites

weet niet of ze al gezegd is..

ik was in de binco en ik hoorde iemand zeggen:

ow man when i find that chiuaua i'm going to kill it

vertaling

ow man als ik die chiwawa vind ga ik hem doden

zalig ik kom buiten in het gewone huis in grove street en iemand zegt:

i had a dream,....

and it died in san andreas

vertaling

ik had een droom,.....

en ze sterfde in san andreas :D

Link to comment
Delen op andere websites

er is in de country side een ** geinig ventje. beschrijving: hij heeft enn tuinbroekje aan met daaronder een trui ofzo dus niet die in de blote armen. als je op hem botst: lopend laat hij een boer of schijt hij af en zecht dan: oops excuse me sorry

Link to comment
Delen op andere websites

Is het geen LSPD? Inplaats van SAPD.

Ped: Fuck the police.

Ik verstond SAPD, maar anders had het ook SFPD of LVPD kunnen zijn :puh:

De zin weet ik niet meer percies maar op SF-UR gaat die Hans Oberlander op een gegeven moment om zijn mama roepen, dat vond ik wel grappig :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...