Jump to content

[B&G] Raad de Artiest 2.0 Reactietopic


TomHagen

Recommended Posts

  • Reacties 182
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Teh_Ninja

    29

  • MegaPilot

    28

  • Hayte

    25

  • NandroDavids

    21

Leuk dat je het terugbrengt, Tom. Veel succes met de organisatie. thumbsup2.gif

Ik zou wel bij al je video-posts wel even de reacties uitschakelen zodat 'onbevoegden' niet zomaar de artiest en het nummer kunnen vermelden.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk dat je het terugbrengt, Tom. Veel succes met de organisatie. thumbsup2.gif

Ik zou wel bij al je video-posts wel even de reacties uitschakelen zodat 'onbevoegden' niet zomaar de artiest en het nummer kunnen vermelden.

Nu je het zegt ja. Alhoewel de video alleen bereikbaar is met de directe link, is dat nog steeds mogelijk ja. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Stuur je antwoord in vóór de deadline. Inzendingen die later komen worden niet meegenomen. De deadline staat in de post met het geluidsfragment. Als de deadline is '25 februari 2011', kan je dus nog om 23:95 uur op 25 februari inleveren.

Lol. :puh:

Ja, ik ga meedoen. Van de 25 fragmenten moet er wel 1tje zijn die ik ken, de eerste ken ik alvast niet.

Zorg er trouwens wel voor dat de fragmenten ietwat oplosbaar zijn. In de vorige editie van 'Raad de Artiest' waren sommige fragmenten net zoals vele belspelletjes zowat onoplosbaar(een té onbekend liedje). :puh:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Kunnen mensen dit trouwens niet makkelijk raden met programmaatjes als Shazam? :-(

Ik hoop dat de fragmenten te kort zijn om te herkennen, maar als mensen willen winnen door te cheaten, zou dat buitengewoon triest zijn. Jaah.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas, Shazam herkende hem.

Fragment 1? Ik heb toch nog niet veel inzendingen binnen. :7 Maar dit was ook een makkelijke en erg herkenbare, vanaf fragment #2 wordt het moeilijker. 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas, Shazam herkende hem.

Fragment 1? Ik heb toch nog niet veel inzendingen binnen. :7 Maar dit was ook een makkelijke en erg herkenbare, vanaf fragment #2 wordt het moeilijker. 8)

Jep, ik heb je een PB gestuurd met bewijs ;)

Zonder Shazam zou ik hem niet weten, maar wel een leuk nummertje hoor! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je, als mensen het op zo'n manier gaan spelen trek ik me meteen terug uit dit spel. Je speelt het eerlijk, of je speelt maar gewoon niet. Ik heb ook geen idee om welk liedje het bij het eerste fragment gaat, maar dan stuur ik gewoon niets in. Accepteer gewoon dat je het niet weet. Kom op zeg.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...