Jump to content

[B&G] Raad de Artiest 2.0 Reactietopic


TomHagen

Recommended Posts

  • Reacties 182
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Teh_Ninja

    29

  • MegaPilot

    28

  • Hayte

    25

  • NandroDavids

    21

Weet je, als mensen het op zo'n manier gaan spelen trek ik me meteen terug uit dit spel. Je speelt het eerlijk, of je speelt maar gewoon niet. Ik heb ook geen idee om welk liedje het bij het eerste fragment gaat, maar dan stuur ik gewoon niets in. Accepteer gewoon dat je het niet weet. Kom op zeg.

Hier sluit ik me volledig bij aan.

Helaas, Shazam herkende hem.

Fragment 1? Ik heb toch nog niet veel inzendingen binnen. :7 Maar dit was ook een makkelijke en erg herkenbare, vanaf fragment #2 wordt het moeilijker. 8)

Euh, logica? Je krijgt weinig inzendingen en jij denkt dat ie makkelijk is?

De eerste herkende ik, maar was de titel en artiest kwijt. Na een duik in mijn muziekarchief kwam hij gelukkig toch weer boven. :)

Euh logica? Je was de titel én de artiest kwijt en plots wist je het antwoord door te duiken in je muziekarchief? Ik wil niet moeilijk doen(dus wel), maar dat wil zeggen dat je om en bij de 300 nummers hebt beluisterd als je archief een beetje uitgebreid is. Ja, klinkt erg logisch..

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem aan dat hij zelf een beetje wist bij welk genre het hoorde, en dus niet bij Metallica of Lady Gaga gaat kijken. Daarnaast, als ik een liedje in mijn hoofd heb zitten en kijk even mijn muziek collectie in kom ik er ook zo achter welk van welke artiest het is, simpelweg door de naam te zien.

Ik doe niet mee met de eerste ronde, ik heb geen flauw idee wie het is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe niet mee met de eerste ronde, ik heb geen flauw idee wie het is.

Dit wordt een spannende contest hoor. Vanaf het eerste fragment weet bijna niemand wie/wat het is en volgens TomHagen is dit een makkelijke opgave. Als de rest nog moeilijker wordt, ontvangt TomHagen al helemaal geen PB..:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit wordt een spannende contest hoor. Vanaf het eerste fragment weet bijna niemand wie/wat het is en volgens TomHagen is dit een makkelijke opgave. Als de rest nog moeilijker wordt, ontvangt TomHagen al helemaal geen PB..:puh:

Voor de Nederlanders onder ons zou dit toch echt een makkelijke moeten zijn ^^.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit wordt een spannende contest hoor. Vanaf het eerste fragment weet bijna niemand wie/wat het is en volgens TomHagen is dit een makkelijke opgave. Als de rest nog moeilijker wordt, ontvangt TomHagen al helemaal geen PB..:puh:

Voor de Nederlanders onder ons zou dit toch echt een makkelijke moeten zijn ^^.

Oh fijn, wat is het weer leuk om Belg te zijn..

Link to comment
Delen op andere websites

En dat bewijst weer eens hoeveel ik geïnteresseerd ben in de Nederlandse cultuur en muziek. Als het nou iets van Focus was, oké (ook alleen maar omdat ik dat gehoord heb in Saxondale (Engelse comedy), maar dat is bijzaak). Doe maar iets onbekends wat eigenlijk redelijk bekend is, zoals Noisia (Nederlands), Crystal Castles en Massive Attack. Dan own ik iedereen, let maar op.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe niet mee met de eerste ronde, ik heb geen flauw idee wie het is.

Dit wordt een spannende contest hoor. Vanaf het eerste fragment weet bijna niemand wie/wat het is en volgens TomHagen is dit een makkelijke opgave. Als de rest nog moeilijker wordt, ontvangt TomHagen al helemaal geen PB..:puh:

Hahaha, nou ja ik zou het natuurlijk meteen weten, maar goed. Ik ben wel benieuwd hoeveel mensen de volgende fragmenten weten. :D

En dat bewijst weer eens hoeveel ik geïnteresseerd ben in de Nederlandse cultuur en muziek. Als het nou iets van Focus was, oké (ook alleen maar omdat ik dat gehoord heb in Saxondale (Engelse comedy), maar dat is bijzaak). Doe maar iets onbekends wat eigenlijk redelijk bekend is, zoals Noisia (Nederlands), Crystal Castles en Massive Attack. Dan own ik iedereen, let maar op.

Tja, ik kies nummers uit die redelijk bekend zijn, maar dat hangt er net vanaf naar welke muziek je luistert of radio. Er is een hoop muziek dat redelijk bekend is, maar ik niet ken. Dan stop ik dat er niet in natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, de eerste puntjes binnen zag ik! :D

Het aantal goede inzendingen valt me zelfs tegen eigenlijk. Als je een beetje hebt opgelet de een jaar terug of zo had je dit nummer toch wel gehoord. Maar goed, des te minder concurrentie natuurlijk. Het nieuwe fragment weet ik volgens mij ook: van deze artiest/artiesten heb ik 't betreffende album zelfs origineel.

Link to comment
Delen op andere websites

Die eerste kende ik echt niet, dus ook niks ingestuurd. Maar toen ik die tweede hoorde, had ik gelijk zoiets van Tsjakka, die ken ik. Even in m'n muziekcollectie gezocht voor de titel en artiest en gauw een PB'tje gestuurd, voordat ik het weer zou vergeten.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij komt me weer heel bekend voor. Maar deze keer kan ik er echt geen naam of artiest aan koppelen. Dacht dat hij in een spel zat die ik heb, maar ook daar is hij onvindbaar. helaas.

Link to comment
Delen op andere websites

François Boulangé zat laatst bij DWDD en zei ongeveer als dit: "Bij de perfecte quizvraag ligt het antwoord op je tong, maar komt het er net niet uit". Ik denk dat ik aardig in de buurt kom. :D

Succes nog met raden, je kan inzenden tot woensdag 2 februari 23:59 uur. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, de eerste puntjes binnen zag ik! :D

Het aantal goede inzendingen valt me zelfs tegen eigenlijk. Als je een beetje hebt opgelet de een jaar terug of zo had je dit nummer toch wel gehoord. Maar goed, des te minder concurrentie natuurlijk. Het nieuwe fragment weet ik volgens mij ook: van deze artiest/artiesten heb ik 't betreffende album zelfs origineel.

Euh, neen ehm..Nee, toch niet.

Hij komt me weer heel bekend voor. Maar deze keer kan ik er echt geen naam of artiest aan koppelen. Dacht dat hij in een spel zat die ik heb, maar ook daar is hij onvindbaar. helaas.

Same.

Als er slechts 4 leden het antwoord wisten op het eerste fragment kan je wel stellen dat de opgave te moeilijk is, nietwaar?

Edit: Yiha, ik weet de oplossing. Een gokje op Youtube en meteen was mijn vermoeden juist! :D

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...