Jump to content

[B&G] Raad de Artiest 2.0 Reactietopic


TomHagen

Recommended Posts

Deze was voor mij ook niet te definiëren. Ik meen iets als "It's out of my head" te horen, maar ik kan het verder niet thuisbrengen. Heb even een paar mogelijkheden nagetrokken, maar ik kom er niet uit. Ik pas deze ronde dus maar weer.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 182
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Teh_Ninja

    29

  • MegaPilot

    28

  • Hayte

    25

  • NandroDavids

    21

Heb het fragment weet ik veel hoe vaak geluisterd, maar ik weet hem maar niet. Dit zal de eerste zijn die ik niet weet denk ik :-( .

Dat zou mooi zijn, want dan trek ik de stand weer gelijk. Het nummer waar fragment 4 uit komt staat in m'n iTunes, dus deze heb ik goed :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de opgaven veel te moeilijk, komt misschien door het feit dat ik alleen goede muziek luister, maar dan nog Ik vind trouwens ook dat er teveel gerekend wordt op het feit dat de deelnemer Nederlands is, 2 nummers waren van Nederlandse bands/zangers die in België amper bekend zijn. Reclame wegenwacht? Ja hallo..Nederlandse revelatie? Nog nooit van gehoor ja. : Je kan er iig evengoed 'NL' bijzetten bij je Nederlandse opgave, gezien het feit een normale Belg ze toch nooit vindt en zo tijd bespaart.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de opgaven veel te moeilijk, komt misschien door het feit dat ik alleen goede muziek luister, maar dan nog Ik vind trouwens ook dat er teveel gerekend wordt op het feit dat de deelnemer Nederlands is, 2 nummers waren van Nederlandse bands/zangers die in België amper bekend zijn. Reclame wegenwacht? Ja hallo..Nederlandse revelatie? Nog nooit van gehoor ja. : Je kan er iig evengoed 'NL' bijzetten bij je Nederlandse opgave, gezien het feit een normale Belg ze toch nooit vindt en zo tijd bespaart.

Pfff, dat valt best wel mee hoor. Kyteman had ik persoonlijk in België gezien, dus ze hebben daar gewoon opgetreden. En Golden Earring heeft internationaal hits gehad, dus je had dat ook best kunnen kennen. Ik denk dat het komt doordat jij een muzieksmaak hebt die niet aansluit op de fragmenten die ik tot nu toe heb gepost. Maar vooruit, misschien gooi ik er nog een Belgische artiest in die internationale bekendheid heeft vergaard. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de opgaven veel te moeilijk, komt misschien door het feit dat ik alleen goede muziek luister, maar dan nog Ik vind trouwens ook dat er teveel gerekend wordt op het feit dat de deelnemer Nederlands is, 2 nummers waren van Nederlandse bands/zangers die in België amper bekend zijn. Reclame wegenwacht? Ja hallo..Nederlandse revelatie? Nog nooit van gehoor ja. : Je kan er iig evengoed 'NL' bijzetten bij je Nederlandse opgave, gezien het feit een normale Belg ze toch nooit vindt en zo tijd bespaart.

Alleen goede muziek... :7

Het huidige liedje is van een redelijk populaire band (zonder in je gezicht geduwd te worden zoals alles in de top 10 en weet ik het wat (al is er wel een ander liedje van deze band in de Nederlandse/Belgische top 10 geweest, maar dat weet ik niet zeker)). Ook kende ik de vorige drie, als halfbloedige Nederlander die alleen TMF kijkt als er niks op MTV (qua muziek) of nergens anders iets interessants is, ook niet.

Overigens reageer je erg voorbarig. We hebben er nog 21 te gaan, dus er zal vast wel iets inzit wat "goed" is en wat jij zult kennen. Het komt wel goed, schatje.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ik dit nummer niet herkend heb :7*∞. Ik heb het nummer kapot gedraaid, ik heb zelfs de oude Gorillaz flash game waar het nummer achter zit grijsgespeelt, en nog herken ik het niet :7. Damn.

Het nieuwe weet ik dan wel weer, is dan ook veel te makkelijk. Ach ja, je moet MegaPilot toch een kans gunnen :clown: .

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad bizar dat ik deze niet herkend heb, want ik heb toch een periode heel veel naar Gorillaz geluisterd. Moet ik er wel bij zeggen dat dit niet echt m'n favoriete nummer was, maar het valt me toch tegen van mezelf. :-(

Het nieuwe fragment is inderdaad niet te missen. Appeltje eitje. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ik dit nummer niet herkend heb :7*∞. Ik heb het nummer kapot gedraaid, ik heb zelfs de oude Gorillaz flash game waar het nummer achter zit grijsgespeelt, en nog herken ik het niet :7. Damn.

Het nieuwe weet ik dan wel weer, is dan ook veel te makkelijk. Ach ja, je moet MegaPilot toch een kans gunnen :clown: .

Is dat niet een ander liedje? 19-2000? Of hebben we het nou over twee verschillende spellen? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...