Jump to content

Raar rijgedrag


GTAKevin023

Recommended Posts

Ey,

Ik ben nu bezig met vice city en ik heb het probleem al lang maar ik heb dat probleem niet altijd maar mijn probleem is dat als ik rij in een auto dan is de achterkant heel erg naar beneden gezakt en schuift de achterbumper over de grond en dan stopt het en dan schakeld m'n wagen ook niet meer. Alsof er geen vermogen in zit, een fout in het spel. Kijk, hij rijd wel hard maar het is alsof hij langzaam gaat. Normaal schakkeld alles lekker door van z'n 1 tot z'n 5 maar nu start die wagen heel stil met de bumper over de grond en dan houd het op en dan is er zowat geen geluid van vermogen. Is er iets waarbij het probleem ophoud? Ik heb er op dit moment last van maar ik denk niet meer als ik het spel opnieuw open, maar ik wil er gewoon geen enkele keren last van hebben. Als er geen fix voor is, jammer. Dan doe ik het wel op de oude manier en als het goed is is deze fout bekend maar als er een fix voor is zou ik het heel graag willen weten.

Groeten Ikke cool2.gif

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...