Jump to content

wat bedoelen ze met scrollende tekst bij wikigta?


mister-chancellor

Recommended Posts

heey heeft iemand enig idee wat ze bedoelen met scrollende tekst bij wikigta (op de psp versie van chinatown wars dan he) en ik had nog een vraagje kan je ook de directional buttons zetten in plaats van analog stick??? op de psp versie van chinatown wars bij voorbaat dank

_O_:tu:^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Zou je een link van de pagina van WikiGTA willen posten, want ik begrijp niks van je vraag?

Voor de settings zou ik toch even bij de 'Settings' kijken of dat te veranderen is, aangezien ik alleen de NDS en Ipod-versie van het spel heb en ik het je dus niet specifiek kan uitleggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het spel kon vanwege de beperkte capaciteiten van de Nintendo maar een bepaalde hoeveelheid MB's groot zijn en daardoor was er helaas geen ruimte meer voor gesproken stemmen. Alle dialogen worden dus als tekst weergegeven in het spel en de teksten scrollen door je beeldscherm. Hetgeen zoiets is als de aftiteling van een film: de tekst komt in beeld en schuift heel langzaam van beneden naar boven door je scherm om bovenaan te verdwijnen....

Link to comment
Delen op andere websites

Het spel kon vanwege de beperkte capaciteiten van de Nintendo maar een bepaalde hoeveelheid MB's groot zijn en daardoor was er helaas geen ruimte meer voor gesproken stemmen. Alle dialogen worden dus als tekst weergegeven in het spel en de teksten scrollen door je beeldscherm. Hetgeen zoiets is als de aftiteling van een film: de tekst komt in beeld en schuift heel langzaam van beneden naar boven door je scherm om bovenaan te verdwijnen....

oh oke en dankje voor je antwoord gta-sheep _O_:tu: en ik heb trouwens de link gestuurd naar Jesperkaj :)

Bewerkt: door mister-chancellor
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...