Jump to content

weet iemand hoe je de health plus kan krijgen?


huang-lee

Recommended Posts

ey heeft iemand enig idee hoe je de health plus kan krijgen dus ik bedoel: bij vigilante krijg je de body armor plus maar heeft enig idee hoe je dan de health plus kan krijgen? groetjes huang-lee

(hoe krijg je die drugszakjes 50 naar 100 enzo en was het niet 100 tot 200? als ik het goed heb?

Bewerkt: door huang-lee
Link to comment
Delen op andere websites

Dus als ik het goed begrijp ben je opzoek naar Health?

Als dat zo is kan je op deze map kijken. En op deze map kan je Armor vinden :)

eigenlijk bedoelde ik het iets anders maar toch bedankt voor de linkjes :tu: maar kijk ik bedoel: als je vigilante tot level 10 doet dan krijg je de beloning dat voortaan je een body armor PLUS krijgt maar hoe krijg ik die health PLUS???

(svp ook die drugszakjes wat je het maximale drugszakjes kan krijgen enzo) :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dubbele health kan je helaas niet krijgen, alleen dubbele armor. CMIIW

En over de drugs: Je kan normaal 50 zakjes/eenheden drugs in je tas doen (in je doos (stash box) in je safehouses oneindig veel). Er is een challenge, Excess Delivery, die uit twee onderdelen bestaat (Liberty State Delivery en Alpha Mail Delivery), en als je die allebei op futj4w.jpg goud uitspeelt, kan je 100 zakjes/eenheden drugs in je tas doen.

Voor meer informatie over de challenge Excess Delivery, bekijk dan de WikiGTA-pagina over deze challenge.

Link to comment
Delen op andere websites

Dubbele health kan je helaas niet krijgen, alleen dubbele armor. CMIIW

En over de drugs: Je kan normaal 50 zakjes/eenheden drugs in je tas doen (in je doos (stash box) in je safehouses oneindig veel). Er is een challenge, Excess Delivery, die uit twee onderdelen bestaat (Liberty State Delivery en Alpha Mail Delivery), en als je die allebei op futj4w.jpg goud uitspeelt, kan je 100 zakjes/eenheden drugs in je tas doen.

Voor meer informatie over de challenge Excess Delivery, bekijk dan de WikiGTA-pagina over deze challenge.

hartelijk bedankt donald f duck :tu: en trouwens:

stel: als er een security camera in de buurt is: is de kans groter dat je gepakt kan worden?

stel: als er een securtity camera in de buurt is die vernietigd is: is de kans kleiner dat je gepakt kan worden?

(bijvoorbeeld als je dealt of iets anders dergelijks)

Link to comment
Delen op andere websites

Voor zover bekend is niet. Zelfs na alle 100 Camera's kan het nog steeds een "Bust" zijn.

weet je dat wel zeker? :puh:

Ja, dat is zeker.

ok dankje :)

en me laatste vraag... krijg een een beloning(s) bij 100 procent bij chinatown wars

edit: hoe krijg je die ene drugs menu op je psp versie :puh:

Bewerkt: door huang-lee
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...