Jump to content
Joriz

Eerste L.A. Noire Gameplay filmpje online!


Bekijk de eerste van een serie gameplay videos voor L.A. Noire genaamd “Orientation”. Deze video laat de core mechanics van de game zien waaronder het zoeken naar clues, de basisprincipes van ondervragingen en klassieke actie zoals shootouts. Deze video is geheel gemaakt met ingame beelden en geeft weer hoe je jouw detective skills, intuïtie en sluwheid kan gebruiken om een moeilijke zaak op te lossen.

L.A. Noire maakt netzo als Grand Theft Auto IV gebruik van Rockstar Advanced Game Engine en wordt gemaakt door Team Bondi in samenwerking met Rockstar Games. L.A. Noire komt op 20 mei 2011 in Nederland uit voor zowel Xbox 360 als PlayStation3.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik vind het toch wel verdomd veel op Grand Theft Auto lijken, het heeft alleen een andere tijd en setting. En dit keer ben je geen crimineel maar een wetshandhaver. Voor de rest zien die gezichten er inderdaad gedetailleerd uit en dit word gewoon een topgame.

Rockstar Games moet Team bondi opkopen en dan word de naam van de studio Rockstar Bondi :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Goh, ik begin me toch wel te verheugen op deze game. De gameplay beelden zien er goed uit en volgens mij werkt de besturing als een trein. Grafisch is het echt enorm realistisch, met name de gezichtsuitdrukkingen die net echt lijken. Ik ben benieuwd naar meer beeldmateriaal!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Daaaaaamn kijk die gezichten dat word gewoon de toekomst. En het ziet er zeer goed uit. PS3 exclusive als ik me niet vergis toch ? :puh:

Eerst was het een PS3 exclusive maar later heeft Rockstar Games bekend gemaakt dat die ook naar de PlayStation 3 zou komen, iets wat ik dus totaal niet erg vind eigenlijk. Kunnen de Xbox'ers er ook van genieten :)

@hieronder, denk niet dat jij de enige bent :)

Bewerkt: door Kenny-Petrovic

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Daaaaaamn kijk die gezichten dat word gewoon de toekomst. En het ziet er zeer goed uit. PS3 exclusive als ik me niet vergis toch ? :puh:

Eerst was het een PS3 exclusive maar later heeft Rockstar Games bekend gemaakt dat die ook naar de PlayStation 3 zou komen, iets wat ik dus totaal niet erg vind eigenlijk. Kunnen de Xbox'ers er ook van genieten :)

@hieronder, denk niet dat jij de enige bent :)

?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het ziet er schitterend uit!

Maar zoals eerder gezegd hier, hopelijk met wat betere fps dan IV...(en ik heb het over de PS3).

Ook lijkt het autorijden eerder arcade, en ben ik nog niet zeker of het wel boeiend kan zijn.

We'll see ^_^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Daaaaaamn kijk die gezichten dat word gewoon de toekomst. En het ziet er zeer goed uit. PS3 exclusive als ik me niet vergis toch ? :puh:

Eerst was het een PS3 exclusive maar later heeft Rockstar Games bekend gemaakt dat die ook naar de PlayStation 3 zou komen, iets wat ik dus totaal niet erg vind eigenlijk. Kunnen de Xbox'ers er ook van genieten :)

@hieronder, denk niet dat jij de enige bent :)

?

L.A. Noire is aangekondigd als PS3 exclusive en later hebben ze toch besloten hem naar de Xbox360 te brengen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...