Jump to content

Buitenlands Voetbal


Cabyon

Recommended Posts

  • Reacties 468
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    108

  • TekaLoca

    101

  • Dutchy3010

    32

  • NandroDavids

    24

Het mooiste vind ik nog wel als hij zijn ploeggenoten de schuld gaat geven, terwijl hij het zelf heeft geflikt. :7

Nee, dat zie je verkeerd! ;)

Hij geeft de schuld op de speler die hem (hindert), en gaat dan z'n beklag doen bij de scheidsrechter.

Maar het is gewoon een blunder, waar alleen hij de oorzaak van is... :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

het duel van PSV tegen Twente was ook goed 2-0 voor twente :D. Genk kwam ook mooi van 0-1 terug tegen lokeren dankzij twee goals van barda waardoor ze nu 2 punten uitlopen op anderlecht dat verloor met 1-3 tegen standard :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Straks om 22.00 uur beginnen Real Madrid en FC Barcelona aan de eerste van vier Clásico's in één maand. Vorige keer (5 - 0 voor Barça) via Sport1 gekeken, maar door de grote belangstelling werkte de stream zwaar kut toen. Dus, daar zullen ze nu wel van geleerd hebben...toch? Mooi niet dus, de klootzakken. "Ja, we hebben extra ingekocht, maar we zijn toch uitverkocht." Donder op man, dat mag echt niet gebeuren.

Nu maar op zoek naar een stream met onverstaanbaar commentaar. In het verleden al 's terecht gekomen bij Chinees en Spaans, ben benieuwd wat het nu gaat worden... :{

[table=header]Edit[/table]Gelukkig een Al Jazeera-stream gevonden, met Engels commentaar. Liep rond de 30e minuut even vast, maar verder geen problemen. En in de rust nog analyses ook :) Nu alleen nog doelpunten zien...

Link to comment
Delen op andere websites

Net de wedstrijd gekeken via een stream, mét Nederlands commentaar en zonder advertenties. :D Ik vond het toch wel een minder leuke wedstrijd dan de vorige. Veel spelers waren niet in hun goede vorm, o.a. Alves. De scheids floot wel erg vaak in het voordeel van Real Madrid, waaronder die onterrechte strafschop die Madrid kreeg in de laatste tien minuten, waar overduidelijk niks aan de hand was. Ook heb ik me weer eens kapot geëgerd aan die Pepe, die voor veel overtredingen geen kaart kreeg. Waarschijnlijk heeft die z'n lesje van vorig jaar nog steeds niet geleerd.

Mja, nu is er in principe niet zoveel aan de hand voor Barcelona, die een minder moeilijk programma heeft dan Madrid, dus ik denk dat ze ook wel tevreden zijn met dit resultaat.

Hopelijk wordt het woensdagavond iets spannender, want dan gaat het natuurlijk om de Copa del Rey. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Net de wedstrijd gekeken via een stream, mét Nederlands commentaar en zonder advertenties. :D

Jij mag me nú een pm sturen... :engel:
Ik vond het toch wel een minder leuke wedstrijd dan de vorige.
Mee eens.
De scheids floot wel erg vaak in het voordeel van Real Madrid, waaronder die onterrechte strafschop die Madrid kreeg in de laatste tien minuten, waar overduidelijk niks aan de hand was.
Absoluut niet mee eens. Ik ben een groot fan van FC Barcelona, maar ik vond juist dat de kleine en fysiek zwakker Barça-spelers teveel in bescherming werden genomen. De strafschoppen vond ik beiden wel terecht, maar jammer dat zo'n wedstrijd enkel doelpunten uit penalty's heeft.
Hopelijk wordt het woensdagavond iets spannender, want dan gaat het natuurlijk om de Copa del Rey. :bier:

Inderdaad, daar gaat het om een prijs en zal het vast spannender worden. Evenals de Champions League, want de competitie was wat mij betreft al wel beslist. Dus, nogmaals: pm me even voor een goede strem voor de finale van de Copa del Rey :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Net de wedstrijd gekeken via een stream, mét Nederlands commentaar en zonder advertenties. :D Ik vond het toch wel een minder leuke wedstrijd dan de vorige. Veel spelers waren niet in hun goede vorm, o.a. Alves. De scheids floot wel erg vaak in het voordeel van Real Madrid, waaronder die onterrechte strafschop die Madrid kreeg in de laatste tien minuten, waar overduidelijk niks aan de hand was.

Minder leuk? Natuurlijk was het voetbal niet zo goed, en werden er veel fouten gemaakt, maar godverdomme wat was het spannend! En wat was de ambiance in het stadion geweldig! Ik vind dat zo'n gelul he.. Ik zie liever deze wedstrijd, die rete spannend, dan een wedstrijd waar barcelona heel goed speelt maar er weinig te beleven is.

Ook heb ik me weer eens kapot geëgerd aan die Pepe, die voor veel overtredingen geen kaart kreeg. Waarschijnlijk heeft die z'n lesje van vorig jaar nog steeds niet geleerd.

Pepe! _O_ Wat mij betreft de man of the match en de beste verdediger die er is. Snoeihard en gemeen, maar met die instelling verovert hij wel ongelooflijk veel ballen.

Hopelijk wordt het woensdagavond iets spannender, want dan gaat het natuurlijk om de Copa del Rey. :bier:

Nog spannender als dit? :-( Dat overleef ik niet!

Link to comment
Delen op andere websites

Pepe! _O_ Wat mij betreft de man of the match en de beste verdediger die er is. Snoeihard en gemeen, maar met die instelling verovert hij wel ongelooflijk veel ballen.

Pepe was goed bezig vanavond. Ik ben absoluut geen fan van Portugezen en al helemaal niet van Pepe, maar vanavond was 'ie op een functionele manier agressief aanwezig. En dat zie ik dan wel weer graag. Hij veroverde inderdaad heel veel ballen en vulde zijn rol uitstekend in. Zo zie ik 'm graag vaker spelen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...