Jump to content

Portal 2


Hayte

Recommended Posts

Borealis is voor het eerst te zien in Half-Life 2 Episode Two, en is een vreemd schip wat gewoon opeens met halve haven en al verdween, waarschijnlijk deed Aperture daar onderzoek naar teleportatie technologie.

Maar jij hebt meegewerkt aan Portal 2? Hoe heb je dat nou weer geflikt? :7

Er zaten inderdaad wat lastige puzzels bij waarbij ik echt iets had van, hoe moet ik dat nou weer zien te vinden. Hoofdpijn hoofdpijn hoofdpijn, paar keer ergens vanaf dood vallen, turret maakt me dood, en dan opeens, oooh, zooooo.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar jij hebt meegewerkt aan Portal 2? Hoe heb je dat nou weer geflikt? :7

Ik deed af en toe wat vertalingen.

Hoe ben jij dan aangenomen als vertaler of heb je hen gecontacteerd en gezegd dat je wilt vertalen of zo? Zij moeten toch wel duizenden+ mensen kennen die het zouden willen vertalen en jij bent de gekozene of zo?
Link to comment
Delen op andere websites

Ligt een groot schip en er ligt een reddingsboei met "Borealis". Al weet ik niet wat dat is. Iemand? :)

Dit is de Borealis:

Helaas kon ik geen video vinden waarin geen mods waren gebruikt. Al zijn het gelukkig enkel model mods op de personages en wapens, dus maakt het niet zoveel uit. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Maar jij hebt meegewerkt aan Portal 2? Hoe heb je dat nou weer geflikt? :7

Ik deed af en toe wat vertalingen.

Hoe ben jij dan aangenomen als vertaler of heb je hen gecontacteerd en gezegd dat je wilt vertalen of zo? Zij moeten toch wel duizenden+ mensen kennen die het zouden willen vertalen en jij bent de gekozene of zo?

Ik ben lid op de Steam Translation Server, en toevallig werd ik als eerste gevraagd omdat ik toen als enige online was. Vervolgens heb ik wat verdere aanvragen gedaan. De beschrijvingen van de geavanceerde grafische opties zijn bijvoorbeeld van mij.

Maar zoveel was het verder niet, hoor. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ligt een groot schip en er ligt een reddingsboei met "Borealis". Al weet ik niet wat dat is. Iemand? :)

Dit is de Borealis:

Helaas kon ik geen video vinden waarin geen mods waren gebruikt. Al zijn het gelukkig enkel model mods op de personages en wapens, dus maakt het niet zoveel uit. :)

Kleine aanvulling: de Borealis is dus een schip gemaakt door Aperture Science, het onderzoekscentrum van de portalserie. In hun haast om Black Mesa, de research facility uit de half-life serie voor te zijn bij het maken van dit schip, dat volgens de geruchten een krachtig en gevaarlijk geheim bewaart, is het schip samen met een stuk van het dok waar het lag aangemeerd verdwenen. Wie Half Life Episode 2 heeft gespeeld weet dat Episode 3 zich naar alle waarschijnlijk om de Borealis zal afspelen, en waarschijnlijk zal het schip ook vernietigd worden. (Zie filmpje Bassss)

In Portal 2 vind je dus het 'legendarisch' verdwenen schip met zijn dok terug. Waarschijnlijk heeft de verdwijning te maken met een 'teleportation' experiment.

Link to comment
Delen op andere websites

De reddingsboei @ Flitskikker

http://steamcommunity.com/id/zerfox/screenshot/595809294252296100/?tab=public

Gelukkig is er ook weer genoeg humor te vinden in Portal 2!

http://steamcommunity.com/id/zerfox/screenshot/595809294252297182/?tab=public

Zo, ik heb vandaag 9 uur Portal 2 gespeeld op deze prachtige 2e paasdag. Nu naar buiten XD

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik heb hem al van maandag, echt een super spel als je even niet weet wat doen =]. De Co-Op heb ik al uitgespeeld met bas.

De bonuslevels (met die gekleurde gel) + einde heb ik ook met Bas gespeeld en gerecord, 1 deel daarvan staat al op YouTube.

In Single Player begint het nu ook wel ietwat uitdagend te worden, moet vaak heel goed kijken om iets te vinden om verder te raken (al aantal keer walkthrough nodig gehad).

Mijn zus heeft ook een SP game :puh:, wel grappig om haar soms dingen te zien doen die voor mij al heel easy lijken xD. Maar ja, het spel is ook voor haar nieuw.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 years later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...