Jump to content

Saints Row 3


Kai-ShockWave

Recommended Posts

Saints Row 3

Ontwikkelaar Volition

Uitgever THQ Inc.

Genre Free Roaming

Platforms PS3, XBOX 360 en PC

Aantal spelers Onbekend

Release 2011

Demo Onbekend

De eerste info over Saints row 3 is bekend. De game komt dit jaar nog uit. Hieronder een aantal artworks.

sr3logo.jpg

d1722b851d457dbb6e48b62282162f29.jpg

sr3girl.jpg

sr3poster_.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 350
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Cheers.

    46

  • Sjaakswabber

    36

  • Tommy-Vercetti

    35

  • PowerPats

    22

Is niet elk jaar een onvergetelijk gamejaar welke je uiteindelijk toch vergeet...?

Dit spel zal waarschijnlijk net zo poep zijn als SR2. Niet dat ik weet hoe poep die was, aangezien die retards bij Volition kennelijk nooit van mensen gehoord hebben die géén quadcore in hun bezit hebben. Jezus, ik kan zelfs GTA IV vloeiend spelen, en dan komt zo'n flut spel als SR2 er aan met kak graphics en een kak port. Neuj, ik heb die niet gekocht, en zal deze niet eens downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga hem anders wel halen :) ziet er gelikt uit.

Ik hoop anders wel dat ze een aantal voertuigen van Saints Row 2 erin laten want die waren best gaaf!

Alleen word het vergeleken met Saints Row 2 en 1 een stuk serieuzer en zullen die Diversions en Activiteiten achterwege gelaten worden hoorde ik.

Hoe dan ook. Ik ga hem wel halen :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ook dat er customizable weapons komen, als je op die logo kijkt op het eerste plaatje zie je een paar dingen zoals wat lijkt op een sniper met daaronder volgens mij een grenade launcher. Als je hele dwaze weaponcombo's kan maken lijkt het me wel een vet spel worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoop dat t niet zo gefaald word als SR2, zoals Hayte al zij

Vooral die besturing, alsof je mariokart op de snes speelt (Niets negatiefs tegen SNES bedoeld maar het sturen lijkt zo)

1 tikje naar links en hij maakt al een u-turn, echt vreselijk, en de lagg, erger dan IV

Link to comment
Delen op andere websites

Hoop dat t niet zo gefaald word als SR2, zoals Hayte al zij

Vooral die besturing, alsof je mariokart op de snes speelt (Niets negatiefs tegen SNES bedoeld maar het sturen lijkt zo)

1 tikje naar links en hij maakt al een u-turn, echt vreselijk, en de lagg, erger dan IV

wat bedoel je met lag op de 360 had ik nergens last van met SR2

Link to comment
Delen op andere websites

Hoop dat t niet zo gefaald word als SR2, zoals Hayte al zij

Vooral die besturing, alsof je mariokart op de snes speelt (Niets negatiefs tegen SNES bedoeld maar het sturen lijkt zo)

1 tikje naar links en hij maakt al een u-turn, echt vreselijk, en de lagg, erger dan IV

wat bedoel je met lag op de 360 had ik nergens last van met SR2

Ik heb het op de PC en PS3 gespeeld.

Op de PC liep het erg kut, op de PS3 liep het al stukken beter, dus denk dat de X360 ongeveer gelijk gaat met de PS3.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoop dat t niet zo gefaald word als SR2, zoals Hayte al zij

Vooral die besturing, alsof je mariokart op de snes speelt (Niets negatiefs tegen SNES bedoeld maar het sturen lijkt zo)

1 tikje naar links en hij maakt al een u-turn, echt vreselijk, en de lagg, erger dan IV

wat bedoel je met lag op de 360 had ik nergens last van met SR2

Ik heb het op de PC en PS3 gespeeld.

Op de PC liep het erg kut, op de PS3 liep het al stukken beter, dus denk dat de X360 ongeveer gelijk gaat met de PS3.

maar ik vind zandbak games altijd beter werken op de consoles dan op de pc.

Link to comment
Delen op andere websites

Saints Row 2 was een flutgame voor op de PC; grafisch heel slecht, besturing bagger, geen geweldig verhaal, verschrikkelijk veel lagg, wat slap neergezette characters... Ik heb deze game gelijk weer terug naar de winkel gebracht, wat een wanvertoning van de makers, terwijl Saints Row 1 een erg leuk spel was.

Ik hoop dat de makers gaan letten op de fouten die ze hebben gemaakt en weer een leuke game zoals het eerste deel neerzetten, wat dat was gewoon top. (Maar het kan natuurlijk niet tippen aan GTA.)

Link to comment
Delen op andere websites

Saints Row 1 vond ik niet zo bijzonder, maar man, wat was Saints Row 2 een enorm vet spel! _O_ Ik kijk erg uit naar dit nieuwe deel. Graphics hebben ook een flinke boost gekregen zo te zien.

Dit spel zal waarschijnlijk net zo poep zijn als SR2. Niet dat ik weet hoe poep die was, aangezien die retards bij Volition kennelijk nooit van mensen gehoord hebben die géén quadcore in hun bezit hebben. Jezus, ik kan zelfs GTA IV vloeiend spelen, en dan komt zo'n flut spel als SR2 er aan met kak graphics en een kak port. Neuj, ik heb die niet gekocht, en zal deze niet eens downloaden.

Dus omdat jij een ouderwetse kut pc heb is het maar een kut spel en zijn de mensen die het gemaakt hebben retards? Nee, jij bent de retard omdat jij verwacht dat je ieder spel op jouw kut pc moet kunnen draaien. Ik verwacht toch ook niet dat ik Crysis 2 perfect kan spelen op bijvoorbeeld een netbook? Ik heb het op de 360 gespeeld en heb daar never nooit lag gehad en de controlls waren super.

Saints Row 2 was een flutgame voor op de PC; grafisch heel slecht, besturing bagger, geen geweldig verhaal, verschrikkelijk veel lagg, wat slap neergezette characters... Ik heb deze game gelijk weer terug naar de winkel gebracht, wat een wanvertoning van de makers, terwijl Saints Row 1 een erg leuk spel was.

Ik hoop dat de makers gaan letten op de fouten die ze hebben gemaakt en weer een leuke game zoals het eerste deel neerzetten, wat dat was gewoon top. (Maar het kan natuurlijk niet tippen aan GTA.)

Wut? :7 Volgens mij haal je ze door elkaar. Saint Row 1 had een verhaal wat nergens op sloeg, en naast de saaie missies niet veel andere interessante dingen, en graphics van de vorige generatie.

Bewerkt: door Flashingdemon666
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...