Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 3


HA5H

Recommended Posts

Zo goed als geen verschil met MW2, maar dat had ik ook niet echt verwacht. Bovendien gebruiken ze dezelfde engine sinds COD2 met kleine upgrades, maar waarom zouden ze vernieuwen (o.a. op gebied van gameplay) als ze toch weten dat er miljoenen exemplaren verkocht zullen worden. De irritante killstreaks zijn in ieder geval al terug. :)

Idd, genoeg 'gekken' die een game kopen die eigenlijk totaal niet vernieuwend is, klinkt gek, maar het is gewoon een dure expansion pack dat ze verkopen voor 60 euro :schater:

Maarja, geldt voor meerdere games, kijk maar naar Fifa en PES, daar zijn de verschillen nog minder :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    106

  • vice

    93

  • R-fl3x

    66

  • Flokkert

    59

Top Posters In This Topic

Ik ben eigenlijk heel blij dat het zo goed als MW2 is. MW2 was een zeer goed spel, maar het had een aantal problemen die het vrij hard verklootten in MP. MW3 zou als het goed is al die dingen niet meer hebben, en voor de rest veel verbeterd zijn. De minimap, de killstreaks waar je doorheen kan scrollen om in te bellen, de spec ops mode... Allemaal erg nice.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo goed als geen verschil met MW2, maar dat had ik ook niet echt verwacht. Bovendien gebruiken ze dezelfde engine sinds COD2 met kleine upgrades, maar waarom zouden ze vernieuwen (o.a. op gebied van gameplay) als ze toch weten dat er miljoenen exemplaren verkocht zullen worden. De irritante killstreaks zijn in ieder geval al terug. :)

De dag dat er een COD uitkomt die iedereen goed vindt zal er helaas nooit komen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zo goed als geen verschil met MW2, maar dat had ik ook niet echt verwacht. Bovendien gebruiken ze dezelfde engine sinds COD2 met kleine upgrades, maar waarom zouden ze vernieuwen (o.a. op gebied van gameplay) als ze toch weten dat er miljoenen exemplaren verkocht zullen worden. De irritante killstreaks zijn in ieder geval al terug. :)

De dag dat er een COD uitkomt die iedereen goed vindt zal er helaas nooit komen. :)

Ik zeg niet dat de game slecht gaat worden, want ik heb ook een hoop plezier beleefd met MW2, maar vind het gewoon jammer dat er in geen enkele mate sprake is van vernieuwing. Al de verschillen die Senne opnoemt zijn gewoon details.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op een ander forum al eens een hele discussie aangegaan over de engine en zo. Ik ga het niet weer doen, maar ik wil gewoon zeggen dat het me echt niet uitmaakt of je in iedere COD op een andere manier een wapen oppakt, of dat je in iedere cod een heel ander menu krijgt, of heel andere manieren om het spel te spelen.

Als dat in iedere (of bijna) iedere COD verandert, zou het spel gewoon veel ingewikkelder worden. COD is een shooter, (net als BF), En in COD kan je gewoon doen wat je verwacht van een shooter. Als je liever BF speelt met in iedere game 150 nieuwe dingen waar je steeds weer gewoon aan moet worden enz. dan speel je dat maar.

Naja, en dat is alles wat ik erover zeg, ik denk dat dit soort discussie nog een hele tijd zou kunnen doorgaan, maar uiteiundelijk het is een discussie die eigenlijk nooit zal eindigen omdat er altijd COD fans en altijd BF fans zullen zijn.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Tja ok, ondanks dat er geen verschillen zijn ga ik hem toch gewoon kopen. Het is gewoon heel erg vermakelijk! Niet echt veel tactiek met je team, maar meer gewoon knallen en dat vermaakt heel veel mensen gewoon. Het is alleen heel erg jammer dat de graphics niet geüpdatet worden. Ik hoop toch wel een beetje dat het een verbeterde versie van MW2 is, want die vind ik veel vermakelijker als Black Ops.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond Black Ops juist beter dan MW2. Het was meer speelbaarder. In elke COD zitten dingen die er beter niet in hadden gezeten.. Maar in MW2 zaten er heel veel in. Shotguns, killstreaks, rushers, noobtubers, campers, Quick Scopers, Glitchers, cheaters, Perks...

Allemaal dingen waar MW2 vol van zat. En allemaal was het irritant. Alleen omdat Black Ops de meeste dingen niet had of dat je bij Black Ops de meeste ''noob'' dingen niet kon doen zoals in MW2 is hij slechter? Natuurlijk heeft iedereen zijn eigen mening hierover. Maar ik vond Black Ops een stuk leuker spelen dan MW2.

:)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het jammer dat de meeste mensen MW2 beoordelen op het eind van MW2 net voordat Black Ops uit was of er na. In het begin van MW2 toen alles nieuw was had je nergens last van. Omdat Black Ops nieuwer is herinner je de goede dingen nog.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het jammer dat de meeste mensen MW2 beoordelen op het eind van MW2 net voordat Black Ops uit was of er na. In het begin van MW2 toen alles nieuw was had je nergens last van. Omdat Black Ops nieuwer is herinner je de goede dingen nog.

Daar heb je gelijk in, maar we moeten afwachten tot vlak voordat MW3 uit is, misschien is Black Ops uiteindelijk toch slechter. Maar in ieder geval is het balancen beter verlopen. Want de Famas is OP, maar in MW2 had men de SCAR-H. Noobtubes zijn er niet zo veel meer, campers zitten in elke game en Second Chance moeten we even doorheen bijten als het ware. Alleen het probleem was bij MW2 dat je veel meer kon kloten waardoor mensen het langer gingen spelen (Denk aan Noobtubes, OMA, Riot Shields en C4). We moeten wachten tot de dag der oordeels.

Verder moeten de mensen die geen MW3 willen kopen niet gaan zeuren, doe dat maar als je hem toch hebt gekocht.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op een ander forum al eens een hele discussie aangegaan over de engine en zo. Ik ga het niet weer doen, maar ik wil gewoon zeggen dat het me echt niet uitmaakt of je in iedere COD op een andere manier een wapen oppakt, of dat je in iedere cod een heel ander menu krijgt, of heel andere manieren om het spel te spelen.

Als dat in iedere (of bijna) iedere COD verandert, zou het spel gewoon veel ingewikkelder worden. COD is een shooter, (net als BF), En in COD kan je gewoon doen wat je verwacht van een shooter. Als je liever BF speelt met in iedere game 150 nieuwe dingen waar je steeds weer gewoon aan moet worden enz. dan speel je dat maar.

Denk dat dat nog wel meevalt om je aan te passen hoor. Het tempo in Battlefield ligt misschien iets lager, maar dat vind ik juist leuker dan het als een kip zonder kop rondrennen in de Call of Duty-multiplayer. Verder ligt de focus meer op teamwork en zijn de gevechten grootschaliger door de grotere maps en de toevoeging van voertuigen. Campen wordt moeilijker gemaakt omdat huizen verwoest kunnen worden en je anders waarschijnlijk toch weinig vijanden tegenkomt. Dat spreekt me meer aan, maar het is ook grappig om Call of Duty te spelen, voornamelijk de Search & Destroy mode. Die is wat mij betreft het meest tactisch en leuk om met vrienden te spelen. Ik vind het ook goed dat je niet respawnt eenmaal je daar gekilld wordt, waardoor je voorzichtiger moet spelen en samen moet werken om de bom te kunnen planten/defusen.

Vind het wel grappig dat iedereen graag €40-60 neertelt voor een shooter die bijna hetzelfde is als zijn voorganger, maar met een nieuwe campaign en enkele nieuwe functies. Toch koop ik MW3 waarschijnlijk wel, al is het maar om samen te kunnen spelen met vrienden, waarvoor die games dan weer ideaal zijn. Maar eigenlijk leg ik dat geld liever neer voor een meer innovatieve game met een intrigerend verhaal. (zoals Bioshock)

@Nick: is het niet zo dat je juist de goede dingen meer herinnert bij oudere zaken? :) MW2 was inderdaad minder gebalanceerd dan Black Ops door het veelvuldig gebruik van grenade launchers, akimbo wapens (g18 bv.) enzovoort. Maar goed, dat ligt eigenlijk meer aan de spelers dan aan de game zelf, al kan de ontwikkelaar dit proberen inperken door bijvoorbeeld het gebruik van een secondary weapon te ontzeggen als je een grenade launcher neemt of gewoon minder van die onzin te implenteren. (was dit niet zo in COD4?) Toch heb ik MW2 veel meer gespeeld dan Black Ops, om een of andere reden begon het minder snel te vervelen. (MW2: 12 dagen MP dacht ik en Black Ops: met moeite 1 dag)

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond Black Ops juist beter dan MW2. Het was meer speelbaarder. In elke COD zitten dingen die er beter niet in hadden gezeten.. Maar in MW2 zaten er heel veel in. Shotguns, killstreaks, rushers, noobtubers, campers, Quick Scopers, Glitchers, cheaters, Perks...

Allemaal dingen waar MW2 vol van zat. En allemaal was het irritant. Alleen omdat Black Ops de meeste dingen niet had of dat je bij Black Ops de meeste ''noob'' dingen niet kon doen zoals in MW2 is hij slechter? Natuurlijk heeft iedereen zijn eigen mening hierover. Maar ik vond Black Ops een stuk leuker spelen dan MW2.

:)

Ik vond MW2 echt gewoon een prachtig spel, zeer leuk, maar de multiplayer is nu gewoon totaal verkloot door wat je zegt.. in BO ben ik nog niet veel campers of tubers tegengekomen. :Y

Iedereen hoopt dat er geen CoD Points meer komen. Elke keer als je een wapen wil kopen en je hebt niet genoeg CoD Points moet je eerst weer sparen. Dit is denk ik wel zeker één van de grootste frustratie in BO.

Ik hoop echt dat het systeem van MW2 qua attachments en wapens unlocken terugkomt. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...