Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 3


HA5H

Recommended Posts

Modern Warfare 3 is dus een feit!

Gezien het einde van Modern Warfare 2 niet echt een verbazing. Het was enkel een kwestie van tijd voor ze met de eerste informatie op de proppen kwamen. Doet me denken aan een video die ik een paar maanden geleden zag:

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    106

  • vice

    93

  • R-fl3x

    66

  • Flokkert

    59

Top Posters In This Topic

Mw3 is altijd al een feit geweest, evenals er gegarandeerd weer een COD na deze MW3 komt en daarna er weer een mogelijkheid is voor MW4. Deze serie wordt gigantisch uitgemolken en ze durven een nieuwe game te verkopen voor 60 euro (90 of 150 euro wanneer je +++ koopt) terwijl je alles in een nieuw jasje krijgt, en in principe gewoon hetzelfde. Bij wijze van spreken gewoon een grote update voor 60 euries.

Wel weer raar trouwens, Infinity wards oprichters (ons aller bekend) zijn opgestapt IW zou zweren niet meer met activion samen te werken en een andere studio zou een spin off maken ('Sledgehammer'). Dat is dus allemaal stopgezet en nu werken IW, Sledgehammer en nog een andere samen aan MW3? Natuurlijk heeft Activision hier weer een hoop geld bij gegooid, maar met 3 ontwikkelaars aan een game werken, sja, het is niet mijn ideologie iig.

Oh, en als je een taart maakt plaats dan gelijk even de kers erop:

Logo:

modern-warfare-31.jpg

Call-of-Duty-Modern-Warfare-3-cover-fb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

EIN-DE-LIJK! Hier wacht ik echt al weken op :D. Klinkt veelbelovend, maar het zal nog wel even duren voordat we echt duidelijke trailers te zien krijgen.

Als je nu ook met voertuigen kunt rijden, is deze COD echt af voor mij ^^.

EDIT:

hier staat ook wat gelekte informatie. Maar niet alles daarvan zou waar zijn stond in hun nieuwsbericht, maar bepaalde informatie dan weer wel ^^.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Wie het nog niet opgevallen is, of comments gelezen heeft.

Heeft COD ze in deze volgorde geupload:

  • Germany
  • France
  • England
  • America

Pak van alles de eerste letter, dan krijg je GFEA, Oftewel: Good Fight Electronic Arts

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien er al eerder een topic was geopend over COD:MW3, maar vanwege gebrek aan bewijs werd gesloten heb ik beide topics nu weer samengevoegd. Er was namelijk afgesproken dat het eerste topic weer werd geopend wanneer de game officieel is aangekondigd. Dus bij deze.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...