Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 3


HA5H

Recommended Posts

--Foto--

De poster die te krijgen zal zijn via bepaalde retailers binnenkort, of welke zullen worden gebruikt ter promotie van Modern Warfare 3.

Waar kun je die kopen / bestellen of binnenkort bestellen :O?

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    106

  • vice

    93

  • R-fl3x

    66

  • Flokkert

    59

Top Posters In This Topic

Joh, daar komt mijn plaatje van de vorige pagina ook vandaan :7

*Plaatje*

Dit Plaatje word zegmaar in stukken gesneden en in de website gebruikt. Maar dat menu is nog nog op de website. En elk moment kan World Premiere Trailer uitkomen :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het echt verschrikkelijk dom dat ze er een Derde Wereldoorlog van gaan maken, het is net zoals de Tweede een enorm cliché en waarschijnlijk zou de hele wereld elkaar met nukes plat bombaderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens, het is een trailer van nog geen eens 2 minuten. Laten we even wachten om meer informatie en gameplay voordat dit topic alleen een (anti-)MW3 Propganda topic wordt. Natuurlijk zal het uitbundig zijn, het is tenslotte IW. Zij zijn immers altijd wat uitbundiger dan Treyarch.

Link to comment
Delen op andere websites

Awesome :D. Veel actiescenes. Maar ik maak me op zich niet echt "druk" om de singleplayer, die is in alle voorbije COD's die ik heb gespeeld ook altijd super geweest, dus daar twijfel ik niet echt aan :puh:.

Ik ben vooral benieuwd naar wat de multiplayer voor nieuws zal bevatten.

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens, het is een trailer van nog geen eens 2 minuten. Laten we even wachten om meer informatie en gameplay voordat dit topic alleen een (anti-)MW3 Propganda topic wordt. Natuurlijk zal het uitbundig zijn, het is tenslotte IW. Zij zijn immers altijd wat uitbundiger dan Treyarch.

Als je kijkt naar de eerste trailers van Black Ops en hoe het spel is geworden zie je veel overeenkomsten. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens, het is een trailer van nog geen eens 2 minuten. Laten we even wachten om meer informatie en gameplay voordat dit topic alleen een (anti-)MW3 Propganda topic wordt. Natuurlijk zal het uitbundig zijn, het is tenslotte IW. Zij zijn immers altijd wat uitbundiger dan Treyarch.

Wat zullen we anders in dit topic moeten? Voorafgaande topics zijn ook honderden pagina's met onzin, als we alleen de nieuwsberichten hier willen kunnen we net zo goed naar een andere site gaan.

En dat een trailer geen 2 minuten is betekend niet dat je nog geen oordeel kan hebben. Ik vind dat die er uitziet als MW1+MW2 in een ander level. Dat stuk dat dat ene knaapje in de boot zit en verplaatst naar de andere kant ( 1:12) heb ik gezien in voorafgaande cod's en door dit kleine dingetje verwacht ik eigenlijk wel weer een game vol met herhaling.

Tuurlijk mogen ze wel eens een beweging hetzelfde doen, maar cod,en IW zeker, kennende gebeurd dit met de gehele game.

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me ook wel jammer als die Chopper Gunner weer zo'n Infrared scope heeft, die van Black Ops vond ik leuker.

De technologie in de jaren 60, de periode waarin Blacks Ops zich afspeelt is niet te vergelijken met de technologie ten tijde van de Most Wanted Modern Warfare serie :$ (anno 2011,...). Ik ben dus bang voor jou dat de Chopper Gunner gewoon weer schieten met M230 met thermal sight wordt en niet met een minigun.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...