Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 3


HA5H

Recommended Posts

Lijkt me ook wel jammer als die Chopper Gunner weer zo'n Infrared scope heeft, die van Black Ops vond ik leuker.

De technologie in de jaren 60, de periode waarin Blacks Ops zich afspeelt is niet te vergelijken met de technologie ten tijde van de Most Wanted serie (anno 2011,...). Ik ben dus bang voor jou dat de Chopper Gunner gewoon weer schieten met M230 met thermal sight wordt en niet met een minigun.

Most Wanted? Svenie je zit fout m'n jongen :-(

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    106

  • vice

    93

  • R-fl3x

    66

  • Flokkert

    59

Top Posters In This Topic

Lijkt me ook wel jammer als die Chopper Gunner weer zo'n Infrared scope heeft, die van Black Ops vond ik leuker.

De technologie in de jaren 60, de periode waarin Blacks Ops zich afspeelt is niet te vergelijken met de technologie ten tijde van de Most Wanted Modern Warfare serie :$ (anno 2011,...). Ik ben dus bang voor jou dat de Chopper Gunner gewoon weer schieten met M230 met thermal sight wordt en niet met een minigun.

Klopt, maar ze kunnen ook iets nieuws verzinnen in onze tijd dan het weer te kopiëren.

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me ook wel jammer als die Chopper Gunner weer zo'n Infrared scope heeft, die van Black Ops vond ik leuker.

De technologie in de jaren 60, de periode waarin Blacks Ops zich afspeelt is niet te vergelijken met de technologie ten tijde van de Most Wanted Modern Warfare serie bloos.gif (anno 2011,...). Ik ben dus bang voor jou dat de Chopper Gunner gewoon weer schieten met M230 met thermal sight wordt en niet met een minigun.

Klopt, maar ze kunnen ook iets nieuws verzinnen in onze tijd dan het weer te kopiëren.

Sinds de jaren 90 zijn ze visions alleen maar uitgebreider geworden, dus een BO style chopper gunner zou niet kunnen lukken, wat ze wel konden doen, is dat de chopper gunner een Blackhawk wordt met een minigun en dan de gunship een Apache/Cobra/Hind/Havoc

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dan bedoel ik ook geen CG uit BO, maar je kan ook iets nieuws verzinnen uit onze tijd. Je gaat me niet vertellen dat er maar één vision in de wereld bestaat.

Overigens zag ik wel een Chopper met een minigun in de trailer, dus misschien komt ie er ook in. Dat je bijv. 9 kills nodig hebt voor een Chopper met zo'n minigun en zoals in MW2 11 voor de Chopper Gunner.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dan bedoel ik ook geen CG uit BO, maar je kan ook iets nieuws verzinnen uit onze tijd. Je gaat me niet vertellen dat er maar één vision in de wereld bestaat.

Overigens zag ik wel een Chopper met een minigun in de trailer, dus misschien komt ie er ook in. Dat je bijv. 9 kills nodig hebt voor een Chopper met zo'n minigun en zoals in MW2 11 voor de Chopper Gunner.

Nou, alle visions zijn tegenwoordig digitaal, dus misschien dat je dan een non-thermal vision krijgt maar dan mét zoom erin dus gewoon een versterkt beeld, alleen ze kunnen de chopper gunner al balanceren door het niet in staat te maken laag en stil te gaan hangen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat het echt is. Altijd als iets zogenaamd uitgelekt is staat het er heel scheef op in filmpjes en screenshots. Neem nou dat laatste zogenaamde gelekte filmpje van een volgende Grand Theft Auto. Daar zag je Nico Bellic ook lopen als je goed dee. Als iets echt is uitgelekt lekt het meestal wel in een goede kwaliteit uit zoals bij de recente Modern Warfare 3 lek.

Het is ook wel zo dat de multiplayer opties qua volgorde en mogelijkheden in het matchmaking elke keer weer bijna hetzelfde zijn dus dit is ook heel makkelijk te photoshoppen. En dat start menu kan gewoon heel makkelijk een balk overheen gegooid zijn met 'press start to play'. Als je het mij vraagt zijn ze dus nep.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk Fan-Art net als deze:

Afbeelding

Fake inderdaad. Mensen willen gewoon veel te graag dat het personage 'Ghost' terug komt. Gezien het feit dat MW3 verder bouwt op de verhaallijn van MW2 is dit dus onmogelijk. Tenzij je natuurlijk met flash backs gaat werken, zoals in de eerste Modern Warfare het geval was met Price en Capt. MacMillan.

@jimmiefitz: gewoon weer tot level 70 en dan 10 prestige levels zoals in MW2 dus.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb liever level 50. Omdat je meer dingen krijgt op een kortere periode :dans: En bij level 70 heb je meteen zon gevoel dat het langzaam gaat, terwijl je met blackops makkelijk 1 prestige kan halen op 1 week (Als je goed bent) :zz:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik heb ook liever level 50, omdat het inderdaad zo voelt dat je sneller gaat.

Maar als je alleen maar SnD speelt ben je als je slecht bent ook in een week geprestiged.

Link to comment
Delen op andere websites

Doe maar level 60, net er tussen in. Wapens goed verdeeld, ook qua balanceren. En graag wapens die je alleen per Prestige vrij speelt, zodat je iets hebt om echt voor te prestigen. En Attachments eerst vry te spelen en daarna pas klaar om te kopen. Dan kan je noobtube pas na 500 kills per wapen kopen. Ook voor killstreaks wil ik graag challenges zien om hogere vry te kunnen spelen, zodat de goede mensen meer vryheid hebben dan de uber slechte mensen. Maar dat je als je even je best doet als nog alles kan hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...