Guest AeroCool Posted March 3, 2011 Report Posted March 3, 2011 Ik mag erin, dat weet ik wel zeker! Lid worden Naam (voornaam): Cameron Leeftijd: 13 Waarom wil je Shadow Strikers joinen: Omdat dennis313 dat vroeg ;P Kan jij eventueel filmen: Jupz Wat kan jij verder voor de clan doen: Lol hebben Welke GTA's heb je op de PC: GTA IV en EfLC Games for Windows Live id: Muted Cameron Welkom in de clan, Fezz! Je mag nu posten in onze Clan Talk Quote
BoerTijger Posted March 5, 2011 Report Posted March 5, 2011 [b]Lid worden[/b] [b]Naam (voornaam)[/b]: Joey [b]Leeftijd[/b]: 13 [b]Waarom wil je Shadow Strikers joinen[/b]: Is gewoon gezellig. [b]Kan jij eventueel filmen[/b]: met xFire kan ik filmen. Verder niet. [b]Wat kan jij verder voor de clan doen[/b]: Leuke events mee organiseren. Heb altijd 10en gehaald voor organisatie . [b]Welke GTA's heb je op de PC[/b]: GTA SA/IV/EfLC Games for Windows Live id: gtaivismijnspel Even iets extra: Ik ben niet heel actief bij de meetings (probeer er altijd wel bij te zijn). Quote
Guest AeroCool Posted March 5, 2011 Report Posted March 5, 2011 (edited) [b]Lid worden[/b] [b]Naam (voornaam)[/b]: Joey [b]Leeftijd[/b]: 13 [b]Waarom wil je Shadow Strikers joinen[/b]: Is gewoon gezellig. [b]Kan jij eventueel filmen[/b]: met xFire kan ik filmen. Verder niet. [b]Wat kan jij verder voor de clan doen[/b]: Leuke events mee organiseren. Heb altijd 10en gehaald voor organisatie . [b]Welke GTA's heb je op de PC[/b]: GTA SA/IV/EfLC Games for Windows Live id: gtaivismijnspel Even iets extra: Ik ben niet heel actief bij de meetings (probeer er altijd wel bij te zijn). Welkom in de clan, boertijger! Je mag nu posten in onze Clan Talk Edited March 10, 2011 by dennis313 Quote
Msigamer08 Posted March 10, 2011 Report Posted March 10, 2011 Lid worden Naam (voornaam):Robbert Leeftijd:16 Waarom wil je Shadow Strikers joinen:Omdat ik dan bij 2 clans zit Kan jij eventueel filmen:nee Wat kan jij verder voor de clan doen:ik kan de clan promoten Welke GTA's heb je op de PC:only iv Games for Windows Live id:msigamer08 dacht eerst visiblegamer maar is toch msigamer08 Quote
Guest AeroCool Posted March 10, 2011 Report Posted March 10, 2011 (edited) Lid worden Naam (voornaam):Robbert Leeftijd:16 Waarom wil je Shadow Strikers joinen:Omdat ik dan bij 2 clans zit Kan jij eventueel filmen:nee Wat kan jij verder voor de clan doen:ik kan de clan promoten Welke GTA's heb je op de PC:only iv Games for Windows Live id:msigamer08 dacht eerst visiblegamer maar is toch msigamer08 Welkom in de clan, Msigamer08! Je mag nu posten in onze Clan Talk Edited March 10, 2011 by dennis313 Quote
Bassieboy35 Posted April 8, 2011 Report Posted April 8, 2011 (edited) Lid worden Naam (voornaam):Bas Leeftijd: 14 Waarom wil je Shadow Strikers joinen: Omdat ik het leuk vind om met andere mensen gta te doen en de vele voordelen Kan jij eventueel filmen: nee Wat kan jij verder voor de clan doen: Wat er gedaan moet worden doe ik Welke GTA's heb je op de PC: GTA4 en San Andreas Heb je een headset of een microfoon: ja een headset Games for Windows Live id: bassieboy35 Edited April 8, 2011 by bassieboy35 Quote
Guest AeroCool Posted April 8, 2011 Report Posted April 8, 2011 Lid worden Naam (voornaam):Bas Leeftijd: 14 Waarom wil je Shadow Strikers joinen: Omdat ik het leuk vind om met andere mensen gta te doen en de vele voordelen Kan jij eventueel filmen: nee Wat kan jij verder voor de clan doen: Wat er gedaan moet worden doe ik Welke GTA's heb je op de PC: GTA4 en San Andreas Heb je een headset of een microfoon: ja een headset Games for Windows Live id: bassieboy35 Welkom in de clan, bassieboy35! Je mag nu posten in onze Clan Talk Quote
Megadreams Posted April 29, 2011 Report Posted April 29, 2011 Lid worden Naam (voornaam):Jordy Leeftijd: 15 (Bijna 16 - Augustus) Waarom wil je Shadow Strikers joinen: SA-MP! Kan jij eventueel filmen: Ja Wat kan jij verder voor de clan doen: Helpen, spelen? Welke GTA's heb je op de PC: GTA II, GTA III, GTA VC, GTA SA, GTA IV (kan het niet spelen) Heb je een headset of een microfoon: Ja Games for Windows Live id: Weet ik niet meer maar ben er voor het SA gedeelte. Oordelen maar. Quote
Guest AeroCool Posted April 29, 2011 Report Posted April 29, 2011 Lid worden Naam (voornaam):Jordy Leeftijd: 15 (Bijna 16 - Augustus) Waarom wil je Shadow Strikers joinen: SA-MP! Kan jij eventueel filmen: Ja Wat kan jij verder voor de clan doen: Helpen, spelen? Welke GTA's heb je op de PC: GTA II, GTA III, GTA VC, GTA SA, GTA IV (kan het niet spelen) Heb je een headset of een microfoon: Ja Games for Windows Live id: Weet ik niet meer maar ben er voor het SA gedeelte. Oordelen maar. Welkom in de clan, Megadreams! Je mag nu posten in onze Clan Talk en je kan gelijk in de sa-mp server hij is aan Quote
Megadreams Posted April 29, 2011 Report Posted April 29, 2011 Dat moet wel heel even wachten ik zit tegenwoordig meer in Linux dan in Windows. :$ Morgen ofzo zal ik weer naar windows gaan voor wat te gamen. Quote
Bassieboy35 Posted May 1, 2011 Report Posted May 1, 2011 Lid worden Naam (voornaam):Bas Leeftijd:14 Waarom wil je Shadow Strikers joinen:Omdat ik goed bij de clan pas en er veel voor ga doen Kan jij eventueel filmen:nee Wat kan jij verder voor de clan doen:Wat er gedaan moet worden komt voor de bakker Welke GTA's heb je op de PC:SA, Gta 4 Heb je SA-MPja Heb je een headset of een microfoon:ja Games for Windows Live id:bassieboy35 Quote
Guest AeroCool Posted May 1, 2011 Report Posted May 1, 2011 (edited) Lid worden Naam (voornaam):Bas Leeftijd:14 Waarom wil je Shadow Strikers joinen:Omdat ik goed bij de clan pas en er veel voor ga doen Kan jij eventueel filmen:nee Wat kan jij verder voor de clan doen:Wat er gedaan moet worden komt voor de bakker Welke GTA's heb je op de PC:SA, Gta 4 Heb je SA-MPja Heb je een headset of een microfoon:ja Games for Windows Live id:bassieboy35 Welkom terug in de clan, bassieboy35! Je mag nu posten in onze Clan Talk Edited May 1, 2011 by dennis313 Quote
Casss Posted May 3, 2011 Report Posted May 3, 2011 Lid worden Naam (voornaam): Cas Leeftijd: 11 Waarom wil je Shadow Strikers joinen: Fun Kan jij eventueel filmen: Ja Wat kan jij verder voor de clan doen: Pawn Scripten Welke GTA's heb je op de PC: SA Heb je SA-MP Ja Heb je een headset of een microfoon: Nee Games for Windows Live id: Nee Quote
Guest AeroCool Posted May 3, 2011 Report Posted May 3, 2011 Lid worden Naam (voornaam): Cas Leeftijd: 11 Waarom wil je Shadow Strikers joinen: Fun Kan jij eventueel filmen: Ja Wat kan jij verder voor de clan doen: Pawn Scripten Welke GTA's heb je op de PC: SA Heb je SA-MP Ja Heb je een headset of een microfoon: Nee Games for Windows Live id: Nee Welkom in de clan, Casss! Je mag nu posten in onze Clan Talk Quote
Crusher!! Posted May 7, 2011 Report Posted May 7, 2011 (edited) Naam (voornaam): Jordy Leeftijd: 16 Waarom wil je Shadow Strikers joinen: je invite me net in black ops xD Kan jij eventueel filmen: why not? Wat kan jij verder voor de clan doen: de pawn master uithangen Welke GTA's heb je op de PC: gta 3/vice city/san andreas/iv Heb je SA-MP: Ofcourse Heb je een headset of een microfoon: Jah. Games for Windows Live id: geen Edited May 7, 2011 by Crusher!! Quote
Recommended Posts