Jump to content

Hidden Package


J.538

Recommended Posts

Wellicht dat dit helpt: *KLIK*. Als je ze dan aan de hand van de plattegrond nog 's allemaal bij langs gaat zul je vanzelf wel een grote roze pijl zien die aangeeft dat daar nog eentje ligt.

Ok zal ik doen maar kun je de mod ook nog verwijderen?

Ja zeker kan dat, als je nog back up bestanden hebt van je schoon geinstaleerde GTA Vice City dan moet je de bestanden gewoon weer vervangen, door de bestanden die je ge back upt hebt te kopieeren en daarna te plakken in de juiste map. Zo niet, verwijder GTA Vice City dan door bij Start/Programma's/Rockstargames/GTA Vice City/Uninstall, uninstall aan te klikken. Instaleer GTA Vice City dan weer opnieuw en alles zou weer naar wens kunnen zijn, succes.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

In mijn zoektocht naar alle 100 packages was mijn laptop vastgelopen. Ik had het spel wel regelmatig opgeslagen, maar toen ik 'm opnieuw laadde, miste ik toch 10 packages vergeleken met waar ik was. Nu weet ik dus niet precies meer welke ik gehad heb en welke niet. Ik zit nu op de 98 hidden packages en weet totaal niet waar die andere twee zitten. Nu heb ik geen zin om ze alle 100 nog een keer na te lopen. Nu zag ik op internet dus die mod waarmee je grote pijlen boven de hidden packages krijgt. Nu heb ik de twee bestanden (.dff en .txd) in de map Program Files/Rockstar Games/GTA Vice City/models geplaatst, maar ik zie de pijlen niet. Iemand enig idee?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...