Jump to content

Shadow Strikers


AeroCool (gast)

Recommended Posts

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Shotyoudie

    360

  • Davedavy

    204

  • Bassieboy35

    105

  • Msigamer08

    104

AeroCool (gast)

Ik had liever gezien dat je hem had opgeslagen in HD. Fraps slaagt het namelijk ook op als HD en nu heb je dus voor een kwaliteitsverlies gezorgd dat het filmpje minder mooi maakt.

hij was HD maar ik moest hem in movie maker opnieuwe opslaan en daardoor is de kwaliteit minder geworden

@dave dat gechat komt omdat ik de hele meeting van begin tot eind heb gefilmd zonder stops

en hebben jullie de nieuwe intro gezien op de hoofdpost

Bewerkt: door dennis313
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had liever gezien dat je hem had opgeslagen in HD. Fraps slaagt het namelijk ook op als HD en nu heb je dus voor een kwaliteitsverlies gezorgd dat het filmpje minder mooi maakt.

hij was HD maar ik moest hem in movie maker opnieuwe opslaan en daardoor is de kwaliteit minder geworden

@dave dat gechat komt omdat ik de hele meeting van begin tot eind heb gefilmd zonder stops

en hebben jullie de nieuwe intro gezien op de hoofdpost

Welke versie windows movie maker heb je ? Want in windows movie maker kan je ook gewoon in HD renderen.

Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)

hoevaak moet ik het nog zeggen

ik had problemen met uploaden van filmpje server heropening

en vaak opnieuwe renderen uploaden fout niet alleen bij youtube ook bij megauploade ik kom hem zelfs niet inpakken in rar

maar wel afspelen bewerken enzo dus zag nog 1 momgelijk heid en dat was moviemaker

dus heb mij filmpje daar in geplaats en daar opnieuwe gerendert en toen kon ik weer uploade

maar met me intro had ik geen problemen mwee dus die heeft geen movie maker gebruikt

maar me filmpje is gewoon bewerkt in pinnacle studio 15 alleen de heropnening filmpje door problemen nog een keer gerendert in movie maker

en we hebben trouwens een nieuwe lid en een oude bekeden welkom caybon in de clan ;)

Bewerkt: door dennis313
Link to comment
Delen op andere websites

hoevaak moet ik het nog zeggen

ik had problemen met uploaden van filmpje server heropening

en vaak opnieuwe renderen uploaden fout niet alleen bij youtube ook bij megauploade ik kom hem zelfs niet inpakken in rar

maar wel afspelen bewerken enzo dus zag nog 1 momgelijk heid en dat was moviemaker

dus heb mij filmpje daar in geplaats en daar opnieuwe gerendert en toen kon ik weer uploade

maar met me intro had ik geen problemen mwee dus die heeft geen movie maker gebruikt

maar me filmpje is gewoon bewerkt in pinnacle studio 15 alleen de heropnening filmpje door problemen nog een keer gerendert in movie maker

en we hebben trouwens een nieuwe lid en een oude bekeden welkom caybon in de clan ;)

Ik weet niet hoe jij video's maakt, maar volgens mij doe je iets fout :Y

Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)

hoevaak moet ik het nog zeggen

ik had problemen met uploaden van filmpje server heropening

en vaak opnieuwe renderen uploaden fout niet alleen bij youtube ook bij megauploade ik kom hem zelfs niet inpakken in rar

maar wel afspelen bewerken enzo dus zag nog 1 momgelijk heid en dat was moviemaker

dus heb mij filmpje daar in geplaats en daar opnieuwe gerendert en toen kon ik weer uploade

maar met me intro had ik geen problemen mwee dus die heeft geen movie maker gebruikt

maar me filmpje is gewoon bewerkt in pinnacle studio 15 alleen de heropnening filmpje door problemen nog een keer gerendert in movie maker

en we hebben trouwens een nieuwe lid en een oude bekeden welkom caybon in de clan ;)

Ik weet niet hoe jij video's maakt, maar volgens mij doe je iets fout :Y

normaal heb ik nooit problemen alleen met dit laaste video

kijk maar eens naar intro v2 en andere video's daar had ik geen problemen mee

maar hou er maar nu maar over op want heb met die video gezeik (problemen met uploaden ben bij dat ik hem uploaden) gehad en ik krijg hem niet meer beter

en anders gooi ik hem van youtube af

Yo! Ik ga snel nieuwe sigs voor jullie maken!

bedankt ;)

Bewerkt: door dennis313
Link to comment
Delen op andere websites

hoevaak moet ik het nog zeggen

ik had problemen met uploaden van filmpje server heropening

en vaak opnieuwe renderen uploaden fout niet alleen bij youtube ook bij megauploade ik kom hem zelfs niet inpakken in rar

maar wel afspelen bewerken enzo dus zag nog 1 momgelijk heid en dat was moviemaker

dus heb mij filmpje daar in geplaats en daar opnieuwe gerendert en toen kon ik weer uploade

maar met me intro had ik geen problemen mwee dus die heeft geen movie maker gebruikt

maar me filmpje is gewoon bewerkt in pinnacle studio 15 alleen de heropnening filmpje door problemen nog een keer gerendert in movie maker

en we hebben trouwens een nieuwe lid en een oude bekeden welkom caybon in de clan ;)

In Movie Maker kan je hem ook in HD laten opslaan he. :$

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...