Jump to content

[Stelling] 2011 Gaat het hem worden!


Fiegel5

Recommended Posts

Ik denk dat het alleen maar slechter zal gaan met de gaming markt. Het DLC gebeuren zal uit de hand lopen, wat nou eigenlijk al aan de gang is. Het vooraf aankondigen van DLC voor je het spel zelfs maar kan pre-orderen zal de norm worden, pre-order bonussen zullen ook gewoon die DLC zijn. Het waarde van DLC zal dalen, dus je zult meer moeten betalen voor minder zooi, maar de prijs van het originele spel... nja, de "basis" zal hetzelfde debiele bedrag blijven. Dat zal resulteren in meer gehackte PS3's en 360jes, en een stijging in de aantal downloads, wat betekent dat bedrijven weer stupide dingen gaan bedenken om hackers tegen te gaan waarbij het enige resultaat de gedupeerde klanten zijn.

3D Gaming en motion sensor shit interesseert me niet al te veel. Ik heb geen zin om een extra bril te dragen als ik wil gaan gamen (ja, er zijn alternatieven, maar dan moet je je hoofd stil houden :7), en opstaan wil ik al helemaal niet doen. Als ik terug kom van school heb ik geen zin om een hele gymnastiek les in mijn huiskamer te doen, dan wil ik gewoon een dikke Amerikaanse no-lifer keihard in zijn gezicht doodschieten. Maar ik draaf af...

Ik geloof zelf niet in "dit jaar gaat het hem worden", want elk jaar is logisch gezien beter dan het vorige. De technieken worden beter, de animaties worden mooier, de graphics worden spectaculairder.

Link to comment
Delen op andere websites

Gaat het hem worden dit jaar? Dat ligt er aan waar je op wacht. Ik heb zin in LA Noire, daarnaast ben ik benieuwd of Max Payne 3 nog komt dit jaar. En wellicht dat Saints Row 3 ons in de herfst of winter gaat verblijden. Een nieuwe GTA wordt dit jaar uiteraard niet meer uitgebracht, hopelijk nog wel aangekondigd.

Ik denk dat dit een soort van tussenjaar wordt: Een schaars aanbod van topgames, met verder weinig nieuws.

Bewerkt: door guardian1980
Link to comment
Delen op andere websites

Gaat het hem worden dit jaar? Dat ligt er aan waar je op wacht. Ik heb zin in LA Noire, daarnaast ben ik benieuwd of Max Paine 3 nog komt dit jaar. En wellicht dat Saints Row 3 ons in de herfst of winter gaat verblijden. Een nieuwe GTA wordt dit jaar uiteraard niet meer uitgebracht, hopelijk nog wel aangekondigd.

Ik denk dat dit een soort van tussenjaar wordt: Een schaars aanbod van topgames, met verder weinig nieuws.

*kuch*Payne*kuch*

En nee, dit jaar gaat het voor mij iig niet worden :7

Link to comment
Delen op andere websites

Nope, waarschijnlijk MW3 in December (Zal wel uitgesteld worden)

Gears of War 3 is al uitgesteld..

Want? Activision stelt z'n melk koe heus niet uit, en sowieso, wat valt er uit te stellen? Een paar nieuwe skins, een slap verhaaltje verzinnen, paar code lines van wapens veranderen en dan het spel tóch compleet verneuken, lukt vast wel in een jaartje tijd.

Het enige spel welke ik sowieso ga kopen dit jaar is Portal 2. Alle andere spellen zal ik waarschijnlijk alleen downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...