Jump to content

Firefighter


J.538

Recommended Posts

Is dat hetzelfde bij viligante?

Nee, dat is niet hetzelfde bij de Vigilante. Bij Firefighter krijg je de beloning, een flamethrower bij je savehouse, pas nadat je op alle eilanden 20 brandjes hebt geblust. Bij Vigilante krijg je per 10 behaalde levels een cop bribe bij je savehouses. Dus daar kun je per eiland 2 bribes verdienen, die overigens wel bij élk savehouse verschijnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Is dat hetzelfde bij viligante?

Nee, dat is niet hetzelfde bij de Vigilante. Bij Firefighter krijg je de beloning, een flamethrower bij je savehouse, pas nadat je op alle eilanden 20 brandjes hebt geblust. Bij Vigilante krijg je per 10 behaalde levels een cop bribe bij je savehouses. Dus daar kun je per eiland 2 bribes verdienen, die overigens wel bij élk savehouse verschijnen.

Maar moet je bij viligante of firefighter steeds 20 levels achter elkaar doen of mag er tijd tussen zitten?

Link to comment
Delen op andere websites

NandroDavids en ik zeggen volgens mij toch heel duidelijk dat vigilante en firefighter verschillend werken. Vigilante begint elke keer dat je 'm opstart met level 1, daarbij moet je non-stop doorgaan om een hoog level te bereiken. Stap je uit, ben je busted of wasted, dan stopt het. Bij firefighter mag je net zo vaak in- en uitstappen en weer overnieuw beginnen, hierbij werk je niet met levels, maar worden je gebluste brandjes bij elkaar opgeteld.

Link to comment
Delen op andere websites

Oh, en nog een tip bij Firefighter: aangezien je daar gewoon kunt uitstappen en later verder kunt gaan, is 't aan te raden om zodra je een Mr. Whoopie ziet deze te stelen en in één van je garages te zetten. Tenminste, als je het spel 100% uit wilt spelen. Deze heb je nodig voor de import-/exportlijst op Portland. De Mr. Whoopie is namelijk erg zeldzaam en komt gek genoeg wel vaak voor tijdens Firefighter. Pak die kans dus als je 'm krijgt.

[table=header]Edit @ guardian1980 hieronder[/table]Huh? Loop je nou gewoon dingen aan te passen in m'n quote...?

Link to comment
Delen op andere websites

Bij vigilante moet je achter elkaar tot bij level 12 komen. Als het niet lukt, begin je de volgende keer weer bij level 1. Bij firefighter gaat het erom dat je in totaal per eiland 20 branden blust. Dus stop je na 5 gebluste branden, zal je na de volgende 5 op 10 zitten, daar wordt alles bij elkaar opgeteld. Het werkt dus niet hetzelfde.

En ik weet dat Shoreside Vale ook een import/export heeft, maar de Mr. Whoopie is nodig op Portland. En ik vermoed dat Nandro ongezien zijn post heeft aangepast, ik heb dat in ieder geval niet gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij vigilante moet je achter elkaar tot bij level 12 komen. Als het niet lukt, begin je de volgende keer weer bij level 1. Bij firefighter gaat het erom dat je in totaal per eiland 20 branden blust. Dus stop je na 5 gebluste branden, zal je na de volgende 5 op 10 zitten, daar wordt alles bij elkaar opgeteld. Het werkt dus niet hetzelfde.

En ik weet dat Shoreside Vale ook een import/export heeft, maar de Mr. Whoopie is nodig op Portland. En ik vermoed dat Nandro ongezien zijn post heeft aangepast, ik heb dat in ieder geval niet gedaan.

Nee, Vigilante kan wanneer je het wil. Je krijgt echter wel steeds meer geld als je er meer achter elkaar doet, maar geen levels. Dat is Paramedic.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...