Jump to content

Savegame kwijt!?


Claude2

Recommended Posts

Ik wou vanmiddag op mijn PS2 opslaan nadat ik Diablo Destruction en Mafia Massacre had gedaan.

Hij liep vast en ik drukte op de reset knop. Maar inplaats van dat ik voor mijn safehouse kwam, begon de beginvideo weer!

Dus ik deed de eerste en de tweede missie en ik was een beetje boos, omdat ik bij Donald Love was.

Maar eigenlijk is het niet zo erg want nu kan ik Vigilante, Firefighter, Import/Export en Taxi Driver doen zonder neergeschoten te worden (Paramedic doe ik nog niet). Maar ik wil wel weten hoe dit kon gebeuren...

Link to comment
Delen op andere websites

Ben je wel zeker dat je je savegame hebt geladen en niet gewoon een nieuw spel hebt gestart? Indien dit niet het geval is dan zal je savegame helaas corrupt zijn geworden en daardoor dus onbruikbaar. Maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus als ik het goed begrijp gebeurde dit tijdens het opslaan?

Als dit zo is(ookal van niet) is hier een waarschuwing over saven en laden!

Wanneer je een spel aan het saven bent of laden zet nooit je PS2(etc.) uit!

Je save game kan gewist worden, dit geberude bij mij met GTA VC, maar ik deet hem te vroeg uit :cry: .

Ben je wel zeker dat je je savegame hebt geladen en niet gewoon een nieuw spel hebt gestart? Indien dit niet het geval is dan zal je savegame helaas corrupt zijn geworden en daardoor dus onbruikbaar. Maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.

Dan moet je eerst wachten tot dat je spel is gestart zo dat je via start opnieuw kan beginnen.

Via de PC versie kan je dat zien door via start nar laden te gaan.

Ik denk dan ook dat de save game onbruikbaar is.

Bewerkt: door Kratod
Link to comment
Delen op andere websites

@Megadreams

Nope, want nadat ik naar me savehouse ben gegaan in missie 1 heb ik nog gekeken...

Helemaal niks...

@Kratod

Ja ik weet dat. Maar het spel gaf hetzelfde scherm voor 2 minuten dus ik dacht:

Bekijk het en ik zette hem uit! Maar hoe hij vastliep weet ik niet.

Het was het normale scherm maar onderin stond nog in een hoekje:

Red Light District

Maar het gebied geeft geen probleem denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Da's vervelend, dit betekent dat je savegame corrupt is, dus kun je het niet meer spelen. Je kan hem nu niet meer terughalen. Tip: om dit te voorkomen, save dan op meerdere slots.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...