Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey ik was ff op google video aan het kijken voor nog leuke mod's en toen kwam ik deze tegen

Wat is dit voor Mod??

Greetzz Wecked!

>>> Door Dutchy3010: Samengevoegd met een daarvoor bestemd topic :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Zo te zien kan je dingen van Halo in gta zetten. Ik heb ff wat mods voor je gezocht en op deze site kwam ik er een paar tegen :D : http://www.thegtaplace.com/pafiledb.php Daar zitten wat dingen bij wat ook in het filmpje zit. Mare niet alles is voor Gta San Andreas! Er zitten er ook een paar voor Vice City bij!

Ik hoop dat je dit zocht. En als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat dit ook met een mod gedaan is. In het filmpje hebben ze het ook over een explosion mod. Dus misschien dat je die moet downloaden.

Ik zie trouwens dat mijn link niet goed werkt. Je moet gewoon die site aanklikken, en dan in de zoekbalk 'Halo' intypen. Daarmee krijg je mods voor gta waar halo inzit. Ook kan je explosion intypen. Dan krijg je 4 explosion mods. De laatste 2 zijn voor gta San Andreas!

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

hey mensjes :D

hoeist allemaal met jullie?

met mij goed ;)

naja ff to the point

ik zoek een mod. een mod voor doorzichtige NRG - 500 :D

ik heb hem nog nergens kunne checke en bestaat ie eigenlijk wel?

of wil iemand dit voor mij make? *kijkt lief* (als ie er niet is)

dit is volgens mij mogelijk want ik had bij een filmpje van vice city een doorzichtige pcj - 600 gezien :puh:

grtz.,

Sseb

>>> Door Bling: Dit soort vragen kun je kwijt in het vastgeplakte topic in dit fora. Samengevoegd dus met het reeds genoemde variant. :Y <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een Space Shuttle (liefst wit) die als een gewoon vliegtuig kan opstijgen. Als het kan (mag ook niet hoor) een Amerikaanse vlag op de zijkanten. Ik heb al op veel bekende mod-sites gekeken maar nergens kon ik er eentje vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Big Boss, volgens mij bedoel je de achtergrond, die parkeerplaats staat inderdaad in de buurt van Verdant Meadows, maar bestaat al. :clown:

Hij ligt iets zuidelijker van The World's Biggest Cock, en ook in de buurt van de penisrots. Ik zal even kijken of ik een kaartje kan maken, maar het is dus GEEN mod(die cola truck wel, maar die bedoelde je volgens mij niet).

EDIT:

Ik heb het even met een witte pijl aangegeven. Hopelijk kan je het zo vinden! :sigaar:

sanandreasradarij0.gif

Bewerkt: door Clowntje_93
Link to comment
Delen op andere websites

Wil iemand een Claude skin voor SA geven?

Claude vind ik cool omdat mijn eerste gta spel GTA III was, dus vandaat :bier:

Je kan een modificatie downloaden om Claude in de plaats van CJ te stellen, zo'n mod kun je hier downloaden. Lees ook eens dit door, daar staat zowat alles over de modificatie in. Geschreven door ~Lance Vance.

Euhmmz ik zoek een goede explosion mod :bonk::bonk: .

Ik heb even rondgezocht naar explosie-modificatie's en heb er een paar gevonden. Namelijk de Funny explosion mod en de Ultimate effects mod. Zoek nu nog even verder op deze pagina, want nu moet ik gaan eten. :$

Bewerkt: door Jon-asses
Link to comment
Delen op andere websites

Hey :cya:

Bestaat er een mod zodat je ook gang territory krijgt in San Fiërro en Las Venturas? Ik heb al een paar keer die glitch geprobeert, maar het mislukt de hele tijd. Als die bestaat, weet iemand hem te vinden?

alvast bedankt :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...