Jump to content
Joriz

L.A. Noire Gameplay Video Serie: Investigation and Interrogation


Hierbij het nieuwste filmpje van het detective spel L.A. Noire. In dit filmpje nog meer echte in-game beelden van het onderzoeken en ondervragen in het spel. Kijk goed en je zult diverse bekende Amerikaanse TV-serieacteurs ontdekken.

L.A. Noire maakt netzo als Grand Theft Auto IV gebruik van Rockstar Advanced Game Engine en wordt gemaakt door Team Bondi in samenwerking met Rockstar Games. L.A. Noire komt op 20 mei 2011 in Nederland uit voor zowel Xbox 360 als PlayStation3.

UPDATE:

Aangezien er nog niemand is die een (bekende) acteur opnoemt die voorkomt in het filmpje krijgt de eerste die in een reactie aan de hand van het filmpje een acteur kan noemen (behalve hoofdpersoon) inclusief het tijdstip dat hij/zij er in voorkomt krijgt van mij een GTAGames.nl goodiepakket toe gestuurd! Inmiddels heeft ChristiaanGTA een goed antwoord gegeven.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Man man man, wat heb ik zin om deze game te spelen. Iets totaal nieuws wat we nog nooit eerder in een game hebben gezien, hier ben ik echt weer aan toe. Ik kan je nu al zeggen dat deze game je geld waard is, ook al is hij nog niet eens uit. Maar gezien alle gameplay beelden moet dit haast wel een topper zijn. Ik wacht nog even met het pre-orderen omdat ik de inhoud daarvan (nog) niet echt boeiend vind. Ik kijk ontzettend uit naar deze game, vooral vanwege de hoge kwaliteit en de vernieuwde gameplay.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Is niemand nog een (bekende) acteur opgevallen in het filmpje? De eerste die aan de hand van het filmpje in een reactie een acteur/actrice kan noemen (behalve hoofdpersoon) inclusief het tijdstip dat hij/zij er in voorkomt krijgt van mij een GTAGames.nl goodiepakket toe gestuurd!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Is niemand nog een (bekende) acteur opgevallen in het filmpje? De eerste die aan de hand van het filmpje in een reactie een acteur/actrice kan noemen (behalve hoofdpersoon) inclusief het tijdstip dat hij/zij er in voorkomt krijgt van mij een GTAGames.nl goodiepakket toe gestuurd!

Voor jou is misschien de ene acteur bekend en voor mij een ander. Dus dan kan je wel een acteur herkennen, maar dan moet je dus diegene eruit pikken die jij bedoelt?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Jeej Hayte was de eerste die een acteur noemde. Moet nog even kijken of je gelijk hebt. Tweede reactie is ChristiaanGTA

Voor jou is misschien de ene acteur bekend en voor mij een ander. Dus dan kan je wel een acteur herkennen, maar dan moet je dus diegene eruit pikken die jij bedoelt?

Daarom stond bekend ook tussen haakjes. Was neem ik aan wel duidelijk dat je een willekeurig acteur mocht noemen die in het filmpje voorkwam (behalve hoofdrolspeler).

UPDATE

Helaas Hayte! Wie je op 2:17 ziet is Greg Grunberg (bekend uit oa. Heroes met zijn rol als politieagent Matt Parkman).

Dat betekend dat ChristiaanGTA waarschijnlijk heeft gewonnen. Moet nog even checken of dat wel de juiste acteur is al lijkt de man in het filmpje wel echt op de 24 acteur.

Bewerkt: door Joriz

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...