Jump to content
Joriz

L.A. Noire Gameplay Video Serie: Investigation and Interrogation


Hierbij het nieuwste filmpje van het detective spel L.A. Noire. In dit filmpje nog meer echte in-game beelden van het onderzoeken en ondervragen in het spel. Kijk goed en je zult diverse bekende Amerikaanse TV-serieacteurs ontdekken.

L.A. Noire maakt netzo als Grand Theft Auto IV gebruik van Rockstar Advanced Game Engine en wordt gemaakt door Team Bondi in samenwerking met Rockstar Games. L.A. Noire komt op 20 mei 2011 in Nederland uit voor zowel Xbox 360 als PlayStation3.

UPDATE:

Aangezien er nog niemand is die een (bekende) acteur opnoemt die voorkomt in het filmpje krijgt de eerste die in een reactie aan de hand van het filmpje een acteur kan noemen (behalve hoofdpersoon) inclusief het tijdstip dat hij/zij er in voorkomt krijgt van mij een GTAGames.nl goodiepakket toe gestuurd! Inmiddels heeft ChristiaanGTA een goed antwoord gegeven.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Sommige mensen realliseren echt niet dat veel gamemakers zich het meest op de xbox en playstation 3 richten he? Allemaal klachten dat er een spel niet voor de pc komt. Als je een Rockstargames fan bent dan kan je er zeker op rekenen dat als ze bezig zijn met een nieuw spel dat voor een nieuwe console zal zijn. Ze moeten voor de pc games nog eerst allemaal patches en andere rotzooi maken en scripten en weet ik veel voor ze er ook een pc spel van hebben. Ik ben er juist blij mee dat ze voor consoles komen. Heb je tenminste geen gezeik met je videokaarten en andere rotzooi en patches en registraties en weet ik veel wat voor shit je allemaal moet doen voor je eindelijk een spelletje ken spelen.

Ontopic, ik ga deze spel echt meteen kopen. Ik heb getwijfeld bij RDR, maar die vond ik echt gaaf. Dus deze ligt waarschijnlijk 20 mei bij me thuis. icon_mrgreen.gif Is alleen volgens mij wel weer behoorlijk duur boos.gif

Bewerkt: door android

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...