Jump to content

fort baxter


norik

Recommended Posts

hey als je in het begin van het spel met een mod ofzo in de 2e eiland gaat en dan in fort baxter waarom schieten de soldaten dan op je wat heb je dan misdaan

Bewerkt: door norik
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij omdat je, als gewone burger, daar niets te zoeken hebt. Je kunt er volgens mij trouwens nooit in, tenzij je politiekledij aandoet, die je in het politiekantoor kan vinden. Maar volgens mij vind je dat nog niet van bij het begin van het spel.

EDIT: Na de missie Copland kan je het Cop Outfit vinden in het politiekantoor (in de douches. Als je binnen gaat krijg je wel 2 sterren wanted level, maar ga snel naar de douches, en ze laten je gerust. Ook in het leger.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Het is algemeen aangenomen dat Fort Baxter privaat domein is en enkel toegangkelijk voor overheid services zoals het leger, het politiecorps etc. Het is niet de bedoeling dat gewone burgers zoals jij daar thuis horen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Het leger valt je ook aan zodra je te dicht bij hen in de buurt komt, laat staan als je hun basis betreedt in je dagelijkse kloffie. Maar inderdaad zodra je een politie uniform aantrekt (Of in een politie auto het terrein op rijd) laten ze je met rust. Er valt vrij weinig te beleven, dus bespaar je de moeite.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...