Jump to content

Problemen Vice City op Vista


Matthijs1990

Recommended Posts

Beste mensen, for old time's sake heb ik laatst Vice City gekocht voor op een laptop met Windows Vista. Na de installatie gisteren bleek dat ik VC wel op kon starten, maar als ik op new game of load game drukte dan kreeg ik een zwart beeld i.p.v. een laadscherm.

Toen heb ik de tips opgevolgd van dit forum (eigenschappen > compatibiliteit > Windows XP (service pack 2) en ook 'uitvoeren als adminstrator' aangevinkt), waarna het spel het deed! Dus ik tof een paar uur gamen. Maar gek genoeg toen ik vandaag weer wilde deed VC het weer niet. Zelfde probleem: toen ik mijn savegame van gisteren wilde laden kreeg ik een zwart scherm i.p.v. een laadscherm. Heb het nu meerdere keren geprobeerd en gechecked of de instelling (service pack, administrator) nog steeds klopten en dat deden ze. Toch doet het spel het opeens niet meer terwijl ik er sinds gisteren niets aan veranderd heb.. :S

Iemand een idee wat ik dan nog kan proberen?? Heel erg bedankt in ieder geval!

Bewerkt: door Matthijs1990
Link to comment
Delen op andere websites

Weird, ik heb nu de compatibiliteit op Windows 98 gezet en nu doet hij het weer. Maar mijn savegame van gisteren (in windows xp servicepack 2 compatibiliteit) ben ik kwijt :( En who knows doet deze in Windows 98 het morgen ook niet meer, want dat overkwam me met de vorige dus ook..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...